Sport1 Banner

מזרחי: "חוגג לא התייעץ איתי, יש לי הרבה מה לומר". שאבו התפטר

המאמן הזמני של בית"ר ירושלים לא התרשם מה-0:1 על הפועל חיפה: "שיחקנו בהליכה, מקווה שהמאמן הבא ישפר את הקבוצה". עוזר המאמן נפרד בעקבות עזיבתם של רוני לוי ובניון. סילבס: "היינו טובים יותר"

(גודל טקסט)

ימים לא קלים עוברים על בית"ר ירושלים שהודחה רק בחמישי מהליגה האירופית בצורה משפילה בעקבות הפסד לטאוטה, שהוביל לפיטוריו של מאמן רוני לוי ואחריו לעזיבתו של המנהל הספורטיבי יוסי בניון. הערב (ראשון) בהדרכתו של יוסי מזרחי, הקבוצה מהבירה שוב לא הרשימה, אבל השיגה 0:1 דרמטי במיוחד על הפועל חיפה משער של שי קונסטנטין שייתן תחושות מעט חיוביות בזמן פגרת הנבחרות לבעלים משה חוגג ולמאמן החדש שצפוי להגיע בימים הקרובים.

צפו בתגובות אחרי המשחק

לאחר המשחק עוזר מאמנה של בית"ר חיים שבו, הודיע ליו"ר המועדון, אלי אוחנה, על רצונו לסיים את תפקידו במועדון ביחד עם רוני לוי ויוסי בניון. מהמועדון נמסר: "אנו רוצים להודות לחיים על תרומתו העצומה למועדון, ועל כך שהסכים לדחות את עזיבתו עד לסיום המשחק הערב. אנו מאחלים לחיים בהצלחה בהמשך הדרך ובטוחים שנתראה בעתיד".

המאמן הזמני של בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי אמר בסיום: "המשחק ששיחקנו רחוק מלהיות טוב והדבר הכי טוב שהשגנו היה הניצחון. את החצי הראשון שיחקנו בעמידה, אחרי שיחקנו מהר יותר וזה הספיק לניצחון".

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

איך הסתדרת: "היו כמה טראומות במכה אחת. קודם כל לשחק אחרי יומיים בלחות כזאת זה לא אפשרי וזה עוד מבלי שהמאמן והמנהל המקצועי האהוב הלכו. עכשיו אנחנו יכולים להסתכל רק על השלוש נקודות ולא על שום דבר אחר. בסוף הניצחון הזה יכול לעזור, אבל בית"ר חייבת להיראות טוב יותר ואני מקווה שהמאמן הבא יעשה את זה".

אתה יכול לתת עצה למשה חוגג: "אם יקראו לי אני אתייעץ איתם, יש לי הרבה מה לומר. אני עובד המערכת ואני לשירותם ואם יצטרכו אותי".

כובש שער הניצחון, שי קונסטנטין הוסיף: "אני בנאדם מאמין ואני יודע שזה הגיע לי. אנחנו מודעים למה שקרה במשחק באירופה, אכזבנו המון אנשים זה לא היה פשוט, אבל יש פה קבוצה של גברים אחד אחד, באנו מוכנים ולקחנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב".

"אנחנו כל משחק מרגישים שאנחנו תחת זכוכית מגדלת, אנחנו שחקני בית"ר ירושלים, אסור לנו לאכזב ואני מקווה שנצא לדרך חדשה וטובה. כעת יש למשה חוגג את הזמן שלו ואנחנו נבוא אחרי הפגרה הכי מוכנה שאפשר. יוסי מזרחי? זה מדהים, שיחקתי אצלו בגיל 18 ולכבוש עבורו שער ניצחון זו סגירת מעגל עבורי".

שי קונסטנטין חוגג עם אוראל דגני את שער הניצחון | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס אמר מנגד: "זה מאכזב בטח במשחק כזה, מצד אחד אפשר להיות מרוצים מאיך שנראתה הקבוצה, מצד שני חוסר המחץ שלנו מדאיג אותי ואני חושב שאנחנו צריכים לעשות שערים בפחות מצבים. היינו הרבה יותר טובים מבית"ר, אבל צריך בסופו של דבר להכניס את הכדור לרשת".

פתיחת עונה מאכזבת, מה צריך לשפר: "התנאים פה לא קלים בכלל, אני חושב שכל הקבוצות מתחברות עכשיו, היו חלקים טובים במשחק שנראינו טוב ואם היינו עושים 30% מהמצבים כולם היו מדברים אחרים. בחלק הקדמי אבל אנחנו לא מספיק חדים ואני מקווה שייקח זמן להתחבר, אולי כשמזג האוויר ישתנה נראה טוב יותר".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: חיים סילבס, יוסי מזרחי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי