בעקבות חשיפת ספורט1: גאירה נפגש עם מישאלוף

ג'וף גאירה, מושיקו מישאלוף |

לאחר שבשבוע שעבר נחשפו טענותיו של חלוץ בני יהודה לשעבר על תנאים לא נאותים שסופקו לו על ידי המועדון, מנכ"ל ארגון השחקנים נועד עם השחקן מגמביה על מנת לסייע לו מבחינה משפטית

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר חשפנו כאן את סיפורו של ג'וף גאירה, אשר טען טענות חמורות כלפי בני יהודה, בה שיחק מינואר 2017 ועד לפני כשבועיים, אז עזב סופית את המועדון וחתם בהפועל רמת השרון מהליגה הלאומית. היום (שני), בעקבות חשיפת ספורט1, נערכה פגישה בין השחקן הגמבי בן ה-21 למושיקו מישאלוף, מנכ"ל ארגון השחקנים.

כבר כאשר פרסמנו את סיפורו של גאירה, מישאלוף הוציא הודעה רשמית בנושא ואמר: "אם הפרטים נכונים, מדובר במקרה מזעזע שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום. אף שחקן, בין אם הוא זר ובין אם נולד בישראל, לא צריך לחיות בתנאים משפילים".

"מועדון בני יהודה חייב לספק הסברים לתיאורים הקשים של ג'וף גאירה. אני קורא מכאן לכל השחקנים בישראל – אם נתקלתם בשחקן שסובל מתנאי מחיה ירודים, פנו אלינו ואנחנו נטפל בנושא. אסור להשלים עם תופעות שכאלה".

ג'וף גאירה | דני מרון

כיום, השניים נפגשו במטרה למצוא דרכים בהן ארגון השחקנים יכול לעזור לגאירה. מישאלוף ייפגש בהמשך עם עורך הדין של הארגון ויבדוק כיצד הוא יכול לסייע משפטית לשחקן, שעשוי להיכנס להליך שכזה מול המועדון משכונת התקווה.

אגב, לגאירה ומישאלוף היכרות מוקדמות. השניים שיחקו יחד בעונת 2017/18 ברמת השרון. אז, החלוץ היה מושאל לקבוצה מהלאומית מבני יהודה, בעוד שחקן העבר רשם את עונתו האחת-לפני אחרונה בקריירה לפני שפרש ממשחק פעיל בעונה שלאחר מכן במדי הפועל אום אל פאחם, לה סייע לה להעפיל מליגה א' לליגת המשנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי