שי ברדה מתקרב להסדר. טרייד הוצע: דור מלול תמורת שלומי אזולאי

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

המאמן מתקרב לסיכום מול נתניה, חוגג מתקשה לממן את עלות דראפיץ'. מגן הפועל חיפה דורש 15 אלף דולר יותר, בעוד חלוץ בית"ר מתעקש למצות הצעה מאירופה. וגם: הבעלים לוחץ על עסקת סנדרו ומלמד ממתין להתפתחויות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא הצליחה, נכון להלילה (בין שני לשלישי), להחתים את סלובודן דראפיץ' לצד שי ברדה. כפי שפרסמנו אתמול, האחרון מקבל עדיפות משום שחוזהו נמוך בכמחצית מאשר דראפיץ'. בית"ר העבירה מסר ברור הלילה לפיו היא לא תוכל לשאת בעלות הכוללת שלהם אחרי הסדר הפיצוי מול נתניה ולכן, חוגג עדיין שוקל אפשרות להחתים רק את ברדה ולהביא לצדו עוזר מאמן.

יחד עם זאת, גורם בבית"ר הבהיר הלילה: "חשוב לציין שהעדיפות שלנו היא להחתים את שניהם, ולא רק את ברדה. ניפגש במהלך היממה הקרובה וננסה לפתור את זה כדי שכולם ייצאו מרוצים".

במקביל, משה חוגג ממשיך לקדם את נושא הרכש. גיא מלמד ודין דוד מועמדים להחליף את שלומי אזולאי ואילו דור מלול מועמד לתפקיד המגן. אתמול עלתה אפשרות לפיה שלומי אזולאי יעבור תמורתו בטרייד עם הפועל חיפה. יחד עם זאת, אזולאי העביר מסר לפיו הוא היה מעדיף למצות קודם כל אופציות בחו"ל ורק אז לשבת עם הפועל חיפה. מלול דרש 115 אלף דולר בעוד שחוגג הציע 100 אלף.

לגבי הזרים, שניים נמצאים על הפרק. הקשר לאמק בנדה כבר סגר את תנאיו באמצעות סוכנו ניר קרין וכעת ממתינים במועדון לסיכום עם ארסנל טולה הרוסית. אם יגיע, הוא יהיה אחד המשתכרים הנמוכים במועדון. הקשר האחורי של טוטנהאם בעבר וגויאש הברזילאית העונה, סנדרו הברזילאי, מועמד אף הוא. הקשר האחורי בן ה-31, בעברו שחקן טוטנהאם וקוינס פארק ריינג'רס, גדל באינטרנסיונל.

תמיר עדי, דור מלול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי