יום לפני ז'לז'ניצ'אר: אבו פאני וגורפינקל ישחקו בנבחרת הצעירה

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מבינים כי הם עלולים להיערך את משחקם הראשון באירופה בסגל חסר. גם עופרי ארד עשוי להגיע רק לאימון המסכם. אופטימיות בנושא בוגדן פלאניץ'

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שלישי) לאימונים לאחר יום מנוחה ובניגוד לשאר הקבוצות שזוכות למנוחה ארוכה בעקבות פגרת הנבחרות, הירוקים יערכו את המפגש הדחוי מול ז'לז'ניצ'אר ביום רביעי.  כזכור המשחק בין הקבוצות היה צריך להיערך עוד בחמישי, אך נדחה לאחר שנמצאו מספר שחקנים בוסנים מאומתים לקורונה.

בעקבות הדחייה, מבחינה מקצועית מכבי חיפה לא תגיע למפגש בסמי עופר במיטבה – הבלם עופרי ארד יגיע רק לאימון המסכם לאחר משחק הנבחרת מול סלובקיה, ובנוסף יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני, כלל לא צפויים להתאמן – הסיבה לכך שהשניים זומנו לנבחרת הצעירה, שתשחק בבית מול קזחסטן, יממה לפני ז'לז'ניצ'אר. הירוקים לא מתכוונים לפנות לנבחרת על מנת לשחרר את השחקנים ואמרו: "ההחלטה לגבי שיתוף השחקנים, כמו לגבי כל הסגל, בידיו של המאמן ברק בכר".

בתוך כך, בכרמל רוצים להתחזק מהר ככל הניתן והודו כי גם אם יעברו את המשחק הראשון באירופה, מחכה להם יריבה קשה הרבה יותר בדמותה של קייראט הקזחית. הרצון של בכר הוא להתחזק קודם כל בבלם וקשר אחורי ומעבר לכך עשויים להצטרף בהמשך מגן ועוד שחקן התקפה.

בוגדן פלאניץ' | האתר הרשמי

בחיפה אופטימיים לגבי צירופו של הבלם בוגדן פלאניץ', שעדיין מחכה להחלטת פיפ"א בנושא התרת חוזהו מסטיאווה בוקרשט הרומנית. בסביבתו של השחקן ציינו כי ההחלטה בנושא צפויה להתקבל עד סוף השבוע הבא והמאמן יצטרך להחליט אם להמתין לסרבי, או לבחון אופציות אחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי