גם תורו הגיע: מאור בוזגלו תבע את הפועל ת"א בכשני מיליון ש"ח

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

אחרי ג'ראפי, ינקו, כהן וברשצקי, השחקן הבכיר ביותר שחוזהו הותר על דעת הקבוצה פנה לבוררות. למרות הקשיים הכלכליים והיעדר החיזוק, בהנהלה משוכנעים שאין בכוונתו של קלינגר להתפטר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל תל אביב. במקביל לפתיחת העונה הרעה, שכידוע נפתחה עם הפסד 2:1 להפועל כפר סבא, נערכים במועדון לתביעות הבוררות שהגישו שחקנים מהעונה שעברה, ששוחררו לאלתר למרות שהיו תחת חוזה.

בנוסף לתביעה המשפטית של המאמן ניסו אביטן, הוגשו תביעות באופן רשמי גם על ידי השוערים יואב ג'ראפי ואריק ינקו וכן הקשרים רז כהן ומוטי ברשצקי, תביעות שמטופלות על ידי הצוות המשפטי של המועדון בראשו פרקליט הקבוצה, עורך דין משה בן דת.

מאוחר יותר, אחרי שפרסמנו הבוקר כי הוא נותר היחיד שלא עשה זאת, גם מאור בוזגלו הגיש תביעת בוררות נגד הקבוצה. השחקן שלח בפקס את התביעה על סך כשני מיליון שקלים, דרך המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל. במועדון הבהירו כי תגובתם תצא רק לאחר שיקבלו את התביעה, שכן הדבר טרם קרה. בוזגלו, שנפצע בשלהי העונה שעברה ומחזיק בחוזה לעונה נוספת, דורש תנאים נלווים וצפוי מאבק משפטי בין הצדדים. בהפועל תל אביב מאמינים כי יצליחו בכל התביעות שהוגשו לטענתם כתוצאה מ"עידן הקורונה" ויצליחו להוריד אותן מסדר הסיום.

כתב התביעה של מאור בוזגלו | צילום מסך
מוטי ברשצקי , מאור בוזגלו
מוטי ברשצקי , מאור בוזגלו | מאור אלקסלסי

הבעיות התקציביות הקשות אליהן נקלע המועדון מקשות על חיזוק משמעותי כפי שמבקשים המאמן ניר קלינגר ונציג הבעלים משה סיני. בסביבת המועדון ציינו כי ההחלטה לבחון בלם שמכבי נתניה ויתרה עליו כמו צליל נחמיה, מראה על כיוון החשיבה של הבעלים הנמצאים בקשיים מול הבקרה התקציבית.

כבר היום יתקיימו פגישות בין משה סיני וניר קלינגר לבעלים כדי לקבל אישור להחתמות שני שחקנים איכותיים שעלותם גבוהה יחסית, כמו עומרי בן הרוש או טל כחילה וזאת בשל הפיצוץ במו"מ מול אדי גוטליב בפגישה שנערכה אתמול. במקביל, ישנה אכזבה במועדון מכך שהם לא מצליחים לצרף שחקן התקפה דוגמת גיא מלמד ששוחרר על ידי מכבי נתניה.

למרות כל האמור לעיל, בקבוצה בטוחים שאיש בצוות האימון לא יאיים בעזיבה בשל במצב – בעיקר לא ניר קלינגר שמאוכזב מהמצב הקיים. אם יחליט אחרת ויבקש לעזוב, במועדון לא יעמדו בדרכו של קלינגר או של כל גורם אחר במועדון והבהירו כי המאמן, משה סיני ושאר הצוות זוכים להערכה רבה בקרב ההנהלה והבעלים.

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי