בסיוע של פיפ"א: הפועל חדרה השלימה את צירוף עבדאללה ג'אבר

עבדאללה ג'אבר | אודי ציטיאט

מגן הרכש של מימר, שלא שותף בהפסד למכבי חיפה מכיוון שההתאחדות הפלסטינית לא העבירה את שחרורו, נרשם בסגל ויוכל לשחק נגד בית"ר ירושלים: "ברור שהסחבת נבעה ממניעים לא ענייניים". חוזה חדש יוצע לסיסה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרו שמחו לשמוע הבוקר (רביעי) כי פיפ"א אישרה את הבקשה לרשום את המגן עבדאללה ג'אבר, שלא קיבל עד כה את השחרור הבינלאומי מההתאחדות הפלסטינית.

ג'אבר, שלא שיחק בהפסד למכבי חיפה מכיוון שלא ניתן היה להשלים את רישומו בהתאחדות לכדורגל לנוכח הקשיים שהערימה ההתאחדות הפלסטינית, יוכל כעת לעמוד לרשותו של המאמן שרון מימר.

ג'אבר עצמו אמר היום: "אני מאוד מאושר. ברור לכולם שהסחבת לא נבעה ממניעים ענייניים וכעת הכל מאחורי. עכשיו זה הזמן שלי לדבר על המגרש. אני מודה להפועל חדרה שתמכו בי וכבר מחכה למשחק הראשון בטדי". עוד לפני שיערוך משחק בכורה בליגת העל, ג'אבר ישותף מחר במשחק האימון שתערוך חדרה בחוץ מול הפועל כפר סבא.

למרות ההפסד במחזור הפתיחה, בהנהלה שיבחו את השחקנים על ההופעה מול מכבי חיפה כאשר מי שזכה למחמאות היה החלוץ אודה מרשל. גם ג'ונתן סיסה זכה לשבחים על כך שחוזרו לכושרו הטוב ובחדרה אף שוקלים כבר עתה להציע לו חוזה חדש גם לעונה הבאה. "מדובר בבלם מצוין שבכושר מלא נחשב לאחד הבלמים הטובים בליגת העל", אמרו במועדון.

ג'ונתן סיסה
ג'ונתן סיסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי