ג'ון אוגו: "לא גאה באיך שהקריירה שלי מתנהלת כרגע"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

אקס הפועל באר שבע, שלא משחק באל-אדלאח, שנשרה מהליגה הסעודית הראשונה לשנייה, מקווה למצוא קבוצה חדשה בהקדם: "אני יודע שהאתגר הגדול עוד יגיע, עדיין רעב ורוצה לשחק ברמות הגבוהות"

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו לקח החלטה לעזוב את הפועל באר שבע עם סיום עונת 2018/19 אחרי חמש שנים בקבוצה מבירת הנגב לאחר שסיים את חוזהו. הקשר האחורי הניגרי, שכיכב בישראל והפך לאחד הזרים הבולטים בליגת העל, חשב שתגיע לו ההצעה שהוא מחפש אחרי השנים הטובות שלו בב"ש, אך מאז הקריירה שלו נמצאת בדעיכה מתמדת.

הוא פתח את 2019/20 ללא קבוצה, ורק בחודש ינואר הצטרף לאל-אדלאח מהליגה הסעודית. הוא פתח דווקא לא רע את הקדנציה שלו, כששיחק בהרכב, אך מאז החזרה מפגרת הקורונה בתחילת חודש אוגוסט לא ראה דשא בשישה משחקים שנערכו עד כה, ובעוד שני משחקים העונה תסתיים כשקבוצתו נמצאת במקום האחרון וירדה ליגה.

אוגו התבטא היום בחשבון הטוויטר שלו ולא הסתיר את רגשותיו ואכזבתו: "אני יודע שהאתגר הגדול עוד יגיע. אני לא גאה באיך שהקריירה שלי מתנהלת עכשיו, אבל אני עדיין ורעב ויש לי מוטיבציה לשחק ברמות הגבוהות".

מעניין לראות את ההתפתחויות הקרובות בנושא אוגו, שאמור לעבור לקבוצה אחרת בקרוב. בסך הכל, השחקן בן ה-32 רשם 193 הופעות בכל המסגרות בהפועל ב"ש וזכה עמה כמובן בשלוש האליפויות הרצופות בין השנים 2016 ל-2018.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי