קנדיל יחזור להתאמן ברביעי, אך הוא בספק למשחק נגד מכבי נתניה

מחמוד קנדיל
מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

השוער, שנפצע לפני כשבועיים, ינסה לשוב לשגרה מלאה ולכשירות לקראת המחזור השני בליגה ביום שבת. שביט מעוניין בחיזוק בחלק ההתקפי

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר התבוסה במחזור הראשון לבני יהודה, יקוו בבני סכנין לצבור לפחות את הנקודה הראשונה העונה כבר במשחק הבא, בשבת הקרובה נגד מכבי נתניה.

במהלך השבוע האחרון ערך מאמן סכנין, אלדד שביט, אסיפה קשה עם השחקנים ואף מספר שיחות אישיות, אולם הוא עדיין מקווה שמחמוד קנדיל יעמוד לרשותו. השוער, שהצטיין במשחקי גביע הטוטו ונפצע לקראת המשחק הראשון בליגה, אמור רק ביום רביעי לנסות לחזור לאימונים והחלטה בנוגע לכשירותו תתקבל רק בסמוך למשחק.

בניגוד לקנדיל, גם המגן עלי עותמאן נפצע בשבוע שעבר, אך ההערכה כי יעמוד לרשותו של שביט. בשורות טובות לא פחות הגיעו מכיוונו של החלוץ אוסאמה חלאיילה, שחזר לדשא כששותף במחצית השנייה במשחק הנבחרת הצעירה בשבוע שעבר מול איי פארו.

מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

במקביל, בסכנין מעוניינים להתחזק בעוד שני שחקנים במרכז השדה ובחלק ההתקפי. בין השאר דובר על חלוץ הפועל רעננה כרם ארשיד שאינו מעוניין להישאר בקבוצה בליגה הלאומית אבל רעננה דורשת דמי השאלה. גם שמו של חלוץ ביתר ירושלים, שלומי אזולאי, נמצא על הפרק, אך במקרה שלו מדובר בעלויות גבוהות וגם השחקן אינו מתלהב לחזור לקדנציה נוספת.

ועוד בסכנין, במועדון מקווים להעביר בבקרה התקציבית את המגן יזן נאסר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. נאסר הרשים את הצוות המקצועי וכבר חתם בקבוצה, אבל בשלב זה לא יכול להיכלל בסגל והנהלת הקבוצה תנסה להעבירו בבקרה בהמשך השבוע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי