טוואטחה לא ממהר לחזור למכבי חיפה, רודריגס ממתין לאישור ממלאגה

טאלב טוואטחה
טאלב טוואטחה. יחזור לקבוצת נעוריו | אודי ציטיאט, וינה

המגן קיבל הצעה אך מעדיף להישאר באירופה, אקס מכבי ת"א יעשה מאמצים על מנת לשוב לקדנציה שנייה בישראל. עוואד זוכה להתעניינות בפולין. וגם: רוקאביצה צפוי לשחק ברביעי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לאחר יומיים של מנוחה, שחקני מכבי חיפה יחזרו היום (ראשון) לאימונים לקראת המשחק נגד ז'לזניצ'אר ביום רביעי (19:45, שידור ישיר בספורט1), במוקמדות הליגה האירופית. במהלך סוף השבוע, בכר נכח במשחק בין קבוצת הנוער של החיפאים מול בית"ר טוברוק, שהסתיים בניצחון 0:1. החלוץ ניקיטה רוקאביצה ערך היום אימון כמעט מלא ולא התלונן על כאבים, לכן הערכה שמלך השערים אשתקד יהיה כשיר למשחק מול ז'לז'ניצאר ביום רביעי.

בתוך כך, במועדון ממשיכים לעבוד על רכש. אחרי שהבלם בוגדן פלאניץ חתם היום רשמית, בחיפה ינסו לצרף קשר זר נוסף כאשר השם הבולט הוא חוסה רודריגס. הספרדי אמנם לא היה ברשימות של הצוות המקצועי, אך נפילת המגעים עם ג'ורג' מנדז'ק ועם קשרים אחרים מעלה את הסיכויים שרודריגס יגיע לכרמל. הקשר אמור לקבל אישור ממלאגה, בה הוא חתום על חוזה, ולהאיץ את המגעים מול מכבי חיפה.

בנוסף, בקבוצה ינסו להיפגש בימים הקרובים עם טאלב טוואטחה בכדי לשמוע האם ברצונו לחזור לישראל, כאשר בסביבת המגן ציינו כי הוא אינו ממהר לוותר על החלום לשחק באירופה, במיוחד לאור העובדה שהירוקים מציעים סכום כספי נמוך.

מעבר לכך, מוחמד עוואד מעוניין לצאת לעונת השאלה וזוכה להתעניינות רבה בפולין, אך מכבי חיפה טרם קיבלה הצעה רשמית עבורו. במקרה שעוואד אכן יושאל, המועדון עשוי להגיש לבני סכנין הצעה נוספת על אוסמה חלאיילה.

חוסה רודריגס
חוסה רודריגס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי