"אכזבו אותי מאוד": הצרות של ג'ונתן אגודלו

ג'ונתן אגודלו | הפועל באר שבע, רשמי

חלוצה החדש של באר שבע סיפר לתקשורת בקולומביה מדוע עזב את דפורטיבו קוקוטה: "חייבים לי שתי משכורות". על דרכו החדשה בישראל: "מצאתי הזדמנות להוכיח את עצמי באירופה. מאמין שיילך לי טוב מאוד"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לחצות את האוקיינוס האטלנטי ולעבור מקולומביה לישראל זה לא דבר פשוט, אך זו ההחלטה שקיבל הקיץ ג'ונתן אגודלו, הרכש הטרי של הפועל באר שבע. בתקשורת בארצו פורסם היום (ראשון) ראיון עם החלוץ בן ה-27, שהיה שייך לדפורטיבו קוקוטה הקולומביאנית והסביר מדוע בחר לעזוב אותה לטובת הצטרפות לקבוצה של יוסי אבוקסיס.

אגודלו לבש את מדיה השחורים-אדומים של קוקוטה בין יוני 2017 לדצמבר 2019, לפני שהושאל לחימנסיה הארגנטינית בסמסטר הראשון של 2020. "עזבתי כי חייבים לי שתי משכורות מהשנה שעברה וגם את דמי ההשאלה לחימנסיה. זה אכזב אותי מאוד כי מעולם לא דיברו איתי על התשלום הזה", סיפר אגודלו, "חתמנו הסכם שהם יעבירו לי את התשלום הזה ואני מקווה שהם יכבדו אותו".

הקולומביאני, שכבש 37 שערים בקוקוטה, הוסיף לגבי ההחלטה שלו להגיע לישראל: "מצאתי הזדמנות להוכיח את עצמי בכדורגל האירופי ולכן עברתי. אני מאמין שיילך לי טוב מאוד. אני מתאמן במקצועיות ואוהב לתרום לקבוצות שלי. אנחנו נעבוד בצורה הטובה ביותר, נתאים את עצמנו לרעיונות של המאמן ולתרבות", אמר החלוץ שעדיין מתאמן בנפרד מחבריו לקבוצה.

ג'ונתן אגודלו. עשוי לפתוח בהרכב בחמישי | הפועל באר שבע, רשמי
עוד באותו נושא: ג'ונתן אגודלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי