בוגדן פלאניץ' חתם במכבי חיפה: "הגעתי לפה בשביל לנצח"

בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, רשמי

הסרבי חתם לשלוש שנים בשורות הירוקים והפך לזר הראשון של בעידן ברק בכר. "שמעתי המון דברים טובים על המועדון, סטויקוביץ' סיפר לי שהקהל של מכבי חיפה הוא הטוב בישראל. יורק עולה". ירוויח כ-400 אלף יורו לעונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

זהו זה, הסאגה נגמרה. מכבי חיפה החתימה היום (ראשון) רשמית את הבלם בוגדן פלאניץ', לו היא חיכתה כל כך הרבה זמן. הסרבי בן ה-28 הצטרף בחוזה לשלוש שנים, בהן ירוויח כ-400 אלף יורו בכל עונה, זאת אחרי שנחת בישראל ביום שישי לפנות בוקר.

פלאניץ', שקיבל את הספרה 5, הגיע הבוקר לכפר גלים, שם עבר בדיקות הרפואיות ואף שוחח עם המאמן ברק בכר. המאמן הבהיר לו כי הוא התרשם מיכולותיו, ובסביבתו של פלאניץ' ציינו כי לדבריו של בכר היו חלק משמעותי בהחלטתו להגיע למכבי חיפה.

לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות, ערך סיור באצטדיון סמי עופר ונפגש עם נשיא המועדון יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב ולאחר מכן כאמור חתם רשמית. "שמעתי המון דברים טובים על המועדון ועל העיר חיפה. אני יודע שזה מועדון שמחפש לנצח וזה אתגר עבורי לבוא לפה ולהיות חלק מזה" אמר פלאניץ' לאתר הרשמי אחרי החתימה. "הגעתי לפה בשביל לנצח. אני כבר לא יכול לחכות ללבוש את החולצה הירוקה ומקווה שהאוהדים יחזרו מהר ככל האפשר ליציעים".

בוגדן פלאניץ', יעקב שחר | מכבי חיפה, רשמי

"ולדימיר סטויקוביץ' אמר לי שהקהל של מכבי חיפה הוא הקהל הכי טוב בישראל, מחכה לראות אותם. ירוק עולה". השחקן מתנשא לגובה של 1.91 מ' והגיע אחרי שלוש עונות בסטיאווה בוקרשט הרומנית, במהלכן רשם 92 הופעות בכל המסגרות וזכה עמה בגביע הרומני.

בעונת 2017/18 פלאניץ' רשם שש הופעות בקמפיין של סטיאווה בליגה האירופית, בו הצליחה לעבור את שלב הבתים ולהגיע למשחק הנוקאאוט הראשון, ואף שיחק מול הפועל באר שבע אותה אימן כידוע ברק בכר – מאמנו החדש בירוק. הבלם החל את קריירת הבוגרים של בסלובודה שבמולדתו, ולאחר מכן שיחק ב-OFK בלגרד, הכוכב האדום, נובי סאד וכאמור בסטיאווה.

למרות החתימה של פלאניץ בחיפה, המחלוקת בינו לבין קבוצתו הקודמת סטיאווה בוקרשט נותרה בעינה, כאשר במועדון מהכרמל מאמינים כי פיפ"א תפסוק לטובת השחקן ובכל מקרה בחיפה ציינו כי יעמדו לצידו במחלוקות המשפטיות.

בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, רשמי
בוגדן פלאניץ' | מכבי חיפה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי