ז'וסואה נקנס והוצא מהסגל למשחק האימון: "אתנצל בפני ברדה"

עונש קל לכוכב, שקילל את עוזר המאמן באימון והביע חרטה: "שום דבר לא מצדיק את מה שעשיתי. אני מצר על כך". המנכ"ל אסי רחמים שוחח עם השחקן: "המעשים שלך אינם מקובלים". בלעדיו ניצחה 1:2 את בני יהודה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פתיחת העונה של הפועל באר שבע הייתה לא רעה בכלל. הקבוצה צלחה את הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית וגברה 2:3 על מכבי נתניה במחזור הפתיחה. זה לא סוד שז'וסואה הפורטוגלי הפך למנהיג הקבוצה ואולי לשחקן החשוב ביותר של יוסי אבוקסיס. אולם, המזג החם שלו שוב פוגע בו. לאחר שהיה מעורב בתקרית מכוערת במחזור הפתיחה, במהלך שלח מרפק לפניו של אלמוג כהן וניצל בנס על ידי לירן ליאני שעשה טעות ולא הרחיק אותו, הקשר היה מעורב אתמול (שני) בתקרית נוספת.

במהלך משחקון פנימי באימון שהתקיים אתמול, ז'וסואה קילל את עוזר המאמן אליניב ברדה, בטענה לשריקה לא מוצדקת. שחקנים סיפרו כי ברדה שרק נגד הפורטוגלי, שהתעצבן וסינן קללה בפורטוגזית. עוזר המאמן שמע את זה והורה לשחקן לצאת החוצה. מהמועדון נמסר: "האירוע לא יעבור לסדר היום". גורם במועדון הבהיר: "קרה משהו שלא היה צריך לקרות, אך לא נרחיק לכת. ז'וסואה הוא עדיין הכוכב שלנו".

מאוחר יותר ז'וסוואה נקרא לשיחה עם מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, במהלכה הובהר לשחקן כי מעשיו אינם מקובלים ולא יעברו לסדר היום במועדון. השחקן יתנצל בפני הקבוצה והצוות המקצועי וייקנס בגין התנהגותו במהלך האימון. בין היתר, הוחלט שז'וסואה לא ישתתף במשחק האימון היום, יתאמן בנפרד עם מאמן הכושר וישוב לאימונים ביום חמישי. יש לציין כי מחר אין אימון ולכן הוא ישוב כבר באימון הקרוב. אגב המשחק האימון עצמו הסתיים בניצחון 1:2 על בני יהודה בזכות שערים של קייס גאנם ורותם חטואל.

ז'וסואה עצמו פרסם פוסט בעברית בעמוד האינסטגרם שלו וכתב: "הבוקר נקראתי לשיחה עם אסי רחמים והובהר לי כי מעשיי אינם מקובלים ולא יעברו לסדר היום במועדון. אני לוקח אחריות על המעשה, אתנצל בפני אליניב, בפני הקבוצה והצוות על המעשה שלי ואשלם קנס כספי. בין היתר, הוחלט שהיום לא אשתתף במשחק האימון ואתאמן בנפרד עם מאמן הכושר. שום דבר, גם לא הרצון לנצח בכל מחיר והתשוקה למשחק, לא מצדיקים את מה שעשייתי. אני מצר על כך ורוצה להתרכז רק באתגרים הרבים שעומדים בפנינו כבר בימים הקרובים".

ז'וסואה
ז'וסואה | אינסטגרם, צילום מסך

בנושא אחר, ראשי המועדון התבשרו אתמול כי ייתכן והעבודות בגג האיצטדיון יחלו באופן מיידי. המשמעות: הפועל באר שבע עשויה לחזור לטרנר רק בעוד מספר חודשים. כזכור, בעירייה ערכו בדיקה בנוגע לאפשרות לעכב את העבודות, אולם בשיחה שהתקיימה עם נציגי הקבוצה הובהר כי פירוק הגג והרכבתו מחדש תיקח כשנה, עד תחילת העונה הבאה.

בעירייה שוקלים גם אפשרות נוספת: הצבת עמודי תאורה במקום הגג, בעזרתם באר שבע תוכל לחזור לקראת חודש פברואר לטרנר ולסיים שם את העונה.

ועוד בהפועל ב"ש, גל לוי, שנפצע בשבוע שעבר באימון, עבר בדיקת MRI ונמצא כי הוא סובל מקרע ברצועה הצולבת, ללא פגיעה במיניסקוס. בימים הקרובים תתקבל החלטה כיצד לטפל בשחקן.

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע. בשורות לא פשוטות | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי