ארויו חתם במכבי פ"ת לעונה, עבדה קיבל אישור לחזור לישראל

עבדיאל ארויו | ספורט1

הזר הרביעי של המלאבסים השלים את הצטרפותו, לוזון מייעד אותו לכנף ולא לחוד. קשר נבחרת ישראל הצעירה נמצא שלילי לקורונה ויעשה את דרכו ארצה מאיי פארו בשלוש טיסות, מסע שייקח כמעט יום שלם

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה צירפה הבוקר (שלישי) באופן רשמי את הזר הרביעי שלה, עבדיאל ארויו שחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת באמצעות סוכנו בועז גורן.

ארויו, אשר שוחח עם המאמן גיא לוזון באמצעות אפליקציית "זום" לפני הגעתו, יתופקד כשחקן כנף ולא בחוד. הוא כבר החל לערוך אימונים אישיים בצידי המגרש ויצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע הבא, לאחר שישלים את תקופת הבידוד.

בנושא אחר, בפתח תקווה שמחו להתבשר שהקשר ליאל עבדה ייצא היום בחזרה מאיי פארו לישראל, באמצעות שלוש טיסות ולמעשה ינחת בישראל רק מחר לפנות בוקר.

ליאל עבדה ומנשה זלקה | אודי ציטיאט

עבדה עבר אתמול בדיקת קורונה נוספת אשר יצאה שלילית והוחלט כי יתאפשר לו לחזור לארץ. המאמן גיא לוזון יחליט אם להכליל אותו בסגל למשחק מול הפועל כפר סבא בשבת, בהתאם לכמות האימונים שיערוך עד המשחק כשמחר מתקיים אימון ערב ואם יחוש בטוב, עבדה יתאמן עם חבריו.

ועוד במכבי פתח תקווה, לאחר השאלתו של הקשר תומר בנבנישתי להפועל כפר שלם, גם הקשר דן כדורי הושאל לליגה הלאומית ויהיה חלק מהסגל של הפועל ראשון לציון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי