גורמים פוליטיים מנסים לתווך בין הפועל באר שבע לאל אהלי

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

המועדון מאיחוד האמירויות לא השיב להצעה למשחק הידידות, ניסיון לשדך בין הקבוצות. ז'וסואה יפתח מול מכבי חיפה, מלי ובאריירו ייצאו מבידוד לפני לאצ'י? וגם: הוארך הסכם החסות עם חברת אביסרור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

גורמים פוליטיים מנסים לשדך ביממה האחרונה בין הפועל באר שבע לשבאב אל אהלי על מנת ליצור ביניהן משחק אימון במהלך התקופה הקרובה. אותם גורמים נכנסו לתמונה אחרי שהבינו שהמועדון מבירת הנגב טרם קיבל תשובה ממחזיקת הגביע מאיחוד האמירויות.

"יש ניסיון של גורמים פוליטיים להתערב, זה נכון. מקווים שתוך זמן קצר נקבל תשובה ונוכל לפרסם מי הם", אמרו במועדון. אם המשחק יתקיים, אחת האפשרויות שעלתה היא לקיים אותו בבירת ישראל, כלומר באיצטדיון טדי בירושלים, כך שראשי המועדון יוכלו להתארח גם במקומות הקדושים.

סיפור ז'וסואה ירד מהפרק מבחינת המועדון. הקשר, שהתחצף לאליניב ברדה, נקנס ובקבוצה קיבלו את התנצלותו. הקשר יחזור להתאמן ביום חמישי משום שלא יתקיים אימון היום, כפי שתוכנן בתחילת השבוע, ויוסי כבר החליט שיפתח בהרכב מול מכבי חיפה ביום ראשון.

ז'וסואה | דני מרון

אחד השחקנים אמר אתמול: "ז'וסואה הבין שהוא לא התנהג בצורה ראויה, אבל כולם כאן אוהבים אותו והוא עדיין הכוכב של הקבוצה, אסור לשכוח את זה. ברור שבפעם הבאה שיתנהג כך כבר לא תהיה דרך חזרה, אבל הוא לא יעשה את זה". הפורטוגלי עדכן את ראשי באר שבע כי הוא לא מחזיק בהצעה אחרת, זאת בניגוד לשמועות שהפיצו אוהדים בנושא.

מרסלו מלי ומריאנו באריירו, שחקני הרכש החדשים, יוכלו לצאת מבידוד רק בשבוע הבא. השניים אמורים לסיים בידוד ביום רביעי הבא, יממה לפני המשחק מול לאצ'י. בבאר שבע יערכו להם בדיקת קורונה נוספת בתחילת השבוע הבא וקיים סיכוי שירשמו כחלק מהסגל, אם כי הם כפופים להוראות אופ"א בעניין הזה.

בתוך כך, חברת אביסרור משה ובניו ממשיכה לתת חסות לקבוצה גם לעונת המשחקים הנוכחית, לאחר שההסכם נחתם הבוקר בין מנכ"ל החברה אלי אביסרור לבין הנהלת המועדון. החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הצדדים לאורך העונה, כגון השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג ופעילויות למען הקהילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי