דאגה במכבי נתניה: אלמוג כהן מתלונן על חולשה

אלמוג כהן | דני מרון

הקפטן סבל מכאבי מאמץ ותחושה רעה בסיום האימונים האחרונים, כשהדבר החל אחרי המחזור הראשון בליגה. אוהד חזוט, שגדל במועדון, הצטרף לאימונים וינסה להרשים את אטוולד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב מול בני סכנין ביום שבת (שידור ישיר בספורט4 החל מ-17:45), כשבקבוצה מאוד רוצים לרשום ניצחון ראשון העונה, שיעניק מעט ביטחון לשחקנים אחרי ההפסד להפועל באר שבע.

אקינסלה אקיניימי חזר להתאמן וצפוי להיות בסגל, כאשר גם יונס מלדה וכארם ג'אבר, שנעדרו במחזור הראשון בשל הבידוד בו שהו, ישובו לשחק. הבשורה המדאיגה מגיעה מכיוונו של הקפטן אלמוג כהן, שהתלונן על כאבי מאמץ במהלך האימונים האחרונים וסובל מחולשה ותחושה רעה בסיום האימונים. למעשה, עם או בלי קשר למרפק שספג מז'וסואה, כהן התלונן על אותם כאבים מיד לאחר המשחק נגד באר שבע בו נפגע בפניו, פגיעה שבעקבותיה נזקק לתפרים.

בינתיים, מי שהחל בהתרשמות בקבוצה הוא הקשר אוהד חזוט, שחקנה של הפועל עפולה בעונה האחרונה. חזוט גדל במחלקת הנוער של המועדון ואף שיחק בקבוצת הנוער עד לפני שנתיים, אז עבר לשורות עירוני רמת השרון ובעונה האחרונה כאמור שיחק במדי הקבוצה של שלומי דורה. חזוט הצטרף לבן אז'ובל ופאדי נג'אר שכבר מתאמנים בנתניה וינסה להרשים במהלך השבוע את המאמן ריימונד אטוולד.

ז'וסואה, אלמוג כהן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי