אלדד שביט נכנס לבידוד ויעבור בדיקת קורונה

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

המאמן הראה תסמינים ותוצאות הבדיקה ישפיעו על המשחק נגד נתניה. השחקנים ממתינים. עוזרו הראל סלע יעביר את האימונים. בקבוצה הבהירו: "רוצים את חלאיילה אצלנו, אלא אם כן תימצא קבוצה שתשלם עליו 7 מיליון ש"ח"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

הקורונה ממשיכה לעשות צרות לבני סכנין. אחרי הידבקותם של מארון גנטוס ואיקוום אוטין, הבוקר (חמישי) הודיע המועדון כי המאמן אלדד שביט, שחש ברע והראה תסמינים של המחלה, נכנס לבידוד החל מהיום ויעבור בהקדם בדיקה שתקבע האם הוא נושא בנגיף, כאשר התוצאה עשויה להשפיע ישירות על המשחק נגד מכבי נתניה בשבת הקרובה (17:45, שידור ישיר בספורט4), שכן במקרה שהמאמן יימצא חיובי, שאר השחקנים ייאלצו גם הם להיכנס לבידוד.

המשך פעילות הקבוצה תיקבע בהתאם לתוצאות הבדיקה ובינתיים, עוזר המאמן הראל סלע יתפוס פיקוד על הצוות המקצועי, יעביר את האימונים ואף צפי לעמוד על הקווים במשחק הקרוב. השחקנים ממתינים לתוצאות הבדיקה וכרגע נשארים כל אחד בביתו. מי שלא יהיה בסגל להתמודדות הוא השוער מחמוד קנדיל, כאשר ככל הנראה גם הקשר עטאא ג'אבר, שנפצע באימון לפני מספר ימים, ייעדר מהמשחק.

בהקשר אחר, סוגיה נוספת שמטרידה את המועדון נוגעת לרצונו של אוסמה חלאיילה לעזוב מיידית את הקבוצה. כידוע, מכבי חיפה הביעה עניין בחלוץ והגישה הצעה כספית, אך זו הייתה נמוכה משמעותית מדרישותיה של בני סכנין. בקבוצה מהמגזר הבהירו לשחקן: "חלאיילה הוא שחקן בית בסכנין ואנחנו רוצים אותו אצלנו, אלא אם תגיע הצעה שלא נוכל לסרב לה, משמע תימצא קבוצה שתשלם עליו שבעה מיליון ש"ח".

סכנין לא מוכנה לוותר עליו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי