לראשונה מאז הפניה: שיחות ראשוניות בין אל אהלי ובאר שבע

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

נציגת המועדון מאיחוד האמירויות יצרה קשר עם ראשי המועדון. הואצו השיחות עם נימני, במטרה לסגור את ספורי וגאנם עד תחילת השבוע. לויטה כשיר למכבי חיפה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שגורמים פוליטיים ניסו לשדך אתמול בין הפועל באר שבע לשבאב אל אהלי, בניסיון לקיים משחק ידידות, אתמול הגיעה התשובה ממקום אחר לגמרי: נציגה הקשורה למועדון יצרה קשר עם ראשי המועדון וביקשה לברר פרטים על קיום המשחק בין הצדדים.

יש לציין כי הפניה לא נעשתה באמצעות גורמים פוליטיים, אלא מגיעה על רקע המכתב שנשלח לאיחוד האמירויות בהצעה לקיום משחק עם מחזיקת הגביע באיחוד. במועדון אישרו כי נוצר קשר בין הצדדים. כרגע מסתמן כי המשחק יתקיים בטדי, אם כי אפשרויות אחרות נבדקות.

בנושא אחר: במועדון יצרו קשר עם סוכנם של רמזי ספורי וקייס גאנם, אבי נמני, בניסיון להגיע לסיכום לפני המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון. התקדמות נרשמה בין הצדדים, אך טרם הושג סיכום. השניים קיבלו שכר מקוצץ גם החודש ולאחר ההסדר הצדדים ידונו על ההפרשים.

רמזי ספורי
רמזי ספורי. עשוי להמשיך בקבוצה | דני מרון

לקראת המשחק מול הפועל חדרה, המאמן יוסי אבוקסיס מתכוון לתרגל היום את ההרכב. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של השוער אוהד לויטה, שלא לקח חלק במשחק האימון השבוע משום שהמאמן החליט לאפשר לו מנוחה. ז'וסואה, שהתנצל בפני אליניב ברדה ושוחח גם עם השחקנים, יפתח בהרכב.

ומה קורה עם מרסלו מלי ומריאנו בריירו? כזכור, אתמול הוחלט במועדון לערוך להם בדיקת קורונה לקראת יציאה אפשרית למשחק מול לאצ'י באלבניה. במועדון טוענים כי בשלב זה לא נראה שיהיו בסגל למשחק, אך ייתכן וייצאו כדי לתמוך בחברים שלהם.

מרסלו מלי, מריאנו באריירו | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי