קלדרון חתם בחדרה, לקאו צפוי להיות כשיר לבית"ר ירושלים

אורן יחזקאל, סער קלדרון, אלי דגני | הפועל חדרה, רשמי

מגן מכבי פתח תקווה בעונה הקודמת הצטרף לקבוצה של שרון מימר וישמש כמחליפו של עבדאללה ג'אבר. הקשר, שחזר מהנבחרת הצעירה עם פציעה בשריר הארבע-ראשי, אמור לפתוח בהרכב ביום שני הקרוב (20:10 בספורט1)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בהפועל חדרה הביעו שביעות רצון מההופעה נגד מכבי חיפה במחזור הראשון, אך מאותו משחק הקבוצה יצאה בידיים ריקות וביום שני הקרוב היא תנסה לצבור נקודות ראשונות כשתפגוש את בית"ר ירושלים (שידור ישיר בספורט1 החל מ-20:10). המאמן שרון מימר קיבל בחזרה את שחקני הנבחרת הצעירה, אלא שהקשר עומר לקאו חזר פצוע בשריר הארבע-ראשי. לקאו נבדק אתמול ונראה כי לא מדובר בנזק חמור, כאשר כבר מחר הוא ינסה לשוב לאימונים מלאים וצפוי לפתוח בהרכב.

מעבר לכך, חדרה ממשיכה במסע הרכש ומי שחתם היום הוא המגן סער קלדרון, שכבר התאמן עם הקבוצה מעל שבוע ימים ואף שותף במשחק האימון נגד הפועל כפר סבא, בו הרשים את הצוות המקצועי שהשתכנע להחתימו.

בעונה שעברה קלדרון שיחק במכבי פתח תקווה וסייע לה לעלות לליגת העל, אך לא המשיך בקבוצה של גיא לוזון וחיפש אתגר חדש. המגן ישמש כמחליפו של עבדאללה ג'אבר, אשר קיבל את האישור הבינלאומי בשבוע שעבר ויערוך הופעת בכורה בליגת העל במחזור הקרוב.

עומר לקאו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי