"אנחנו לא נסכן את השחקנים, מחר נחליט אם לדחות את המשחק"

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

דובר בני סכנין, מונדר חאלילה, דיבר על מצבו של המאמן אלדד שביט ברדיו 103FM והתייחס לאפשרות שבדיקת הקורונה שלו תחזור חיובית: "צריך לחכות לתוצאות, הוכחנו בעבר שאנחנו יכולים ליזום מהלכים"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה לא עוזב את בני סכנין. לאחר שהבדיקות של מארון גנטוס ואיקוום אוטין חזרו חיוביות, היום (חמישי) הקבוצה המגזר אישרה כי מאמנה אלדד שביט עבר בדיקת קורונה לאחר שחש ברע ונכנס מיידית לבידוד. דובר הקבוצה מונדר חאלילה עשה מעט סדר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM והסביר אילו צעדים יעשו במועדון, אם המאמן יתגלה כחיובי לקורונה.

מונדר חאלילה פתח את דבריו: "אלדד שביט אכן בבידוד, הוא עבר היום בדיקה ומחר נקבל את התשובה. אנחנו לא המוקד של הקורונה, אבל אנחנו אנשים אמינים וברגע שנקבל את התשובות, אנחנו נדבר על כך באופן שקוף. העיר סכנין נמצאת ברגרסיה מבחינת המספרים. יש ירידה בתחלואה בימים האחרונים, בעיקר בגלל מועדות והסברה מצד העיריה והתקשורת, אנשים הבינו שטקסים וחתונות גם באיזור פתוח עלולים לסכן את הקהילה ואני מאמין שנשמע בקרוב שהעיר במצב טוב".

אם שביט יימצא חיובי, תדחו את המשחק נגד מכבי נתניה: "אנחנו נהיה חייבים לקבל החלטה נכונה, אנחנו רוצים שכולם יהיו בריאים, גם אם מדבור בשחקני סכנין וגם אם מדובר בקבוצה היריבה. בינתיים הכל תלוי בתוצאת הבדיקה. רק היום נודע לנו על כך ומחר כל השחקנים יעמדו לבדיקות ובכל מקרה התוצאות יגיעו רק ביום שבת. לכן מן הראוי שנמתין לתוצאות של שביט ואז נקבל החלטות".

"אני חושב גם לרגע זה, אין כללים ברורים לחלוטין לאיך צריך לנהוג במצב הזה. זה נכון שיש היגיון ולכן צריך לחכות לנתונים וכמו שאמרתי קודם אז נקבל החלטות והוכחנו בעבר שיזמנו בדיקות קורונה כשצריך ונעשה הכל ששום שחקן לא יידבק".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי