בבית"ר ירושלים אישרו: נציגים מאבו דאבי פנו למשה חוגג

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בבירה אישרו את הדיווחים, לפיהם אנשי עסקים מאיחוד האמירויות מעוניינים להשקיע במועדון. הערכות כי הבעלים ימריא לאבו דאבי אחרי החג. על הפרק עומדת אפשרות להיכנס לשותפות או קיום משחק ראווה נגד קבוצה מקומית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים אישרו את הדיווח הבוקר (חמישי) לפיו אנשי עסקית מאיחוד האמרויות עשויים להשקיע בקבוצה. כזכור כתב i24NEWS אדהם חביבאללה, דיווח כי מתוכננת פגישה בין בעלי הקבוצה משה חוגג לבין נציגי המשקיעים ועל פי מקורות באיחוד האמירויות היא אמורה להתקיים כבר בימים הקרובים.

בשלב זה, בבית"ר נמסר כי אכן הגיעה הצעה ראשונית מאבו דאבי, אך כעת אין התקדמות בין הצדדים. הבעלים משה חוגג מתכוון להמריא לאיחוד האמירויות כאשר הרצון הוא לחפש משקיע, אך גם תעלה על הפרק אפשרות למשחק ראווה שהתקיים בין בית"ר ירושלים לקבוצה מקומית.

גורם בבית"ר אמר הערב: "הדיווח נכון, יש התעניינות, אך לא מדובר במגעים למכירת הקבוצה". כזכור, מדינת ישראל ומדינות איחוד האמירויות הערביות הסכימו על נורמליזציה גלויה ביחסים ביניהן לקראת כינון יחסים דיפלומטיים. בין שתי המדינות לא מתקיימים יחסים דיפלומטיים רשמיים, אך מתקיימים יחסים לא-רשמיים בעיקר בתחומים כלכליים ובריאותיים.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי