סילבס לשחקנים: "תוכיחו לי שאני לא צריך חיזוק". אגאדה עדיין בספק

וויליאם אגאדה
וויליאם אגאדה | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה שוחח עם חניכיו לקראת המשחק בקריית שמונה: "אם נהיה חדים בחלק הקדמי, ננצח". כשירותו של החלוץ תתברר רק לאחר האימון המסכם, אך במועדון מעריכים שייכלל בסגל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תתארח מחר (שבת ב-18:00) בקריית שמונה במטרה להשיג נקודות ראשונות העונה בליגת העל. למרות ההפסד הדרמטי לבית"ר ירושלים במחזור הפתיחה, במועדון מעודדים מהיכולת של השחקנים ובטוחים ביכולת של הקבוצה לעלות על מסלול הניצחונות.

האימונים האחרונים של הפועל חיפה נערכו ללא שחקני הנבחרות (יסמין בוריץ', תומר אלטמן ועידו שחר), אשר צפויים לפתוח בהרכב. "תצטרכו להוכיח לי שאין טעם להביא חיזוק", אמר המאמן חיים סילבס לשחקניו באחת מהאסיפות שקיים השבוע. "יש כאן סגל טוב. אם תהיו חדים בהתקפה, ננצח בקריית שמונה", הוסיף.

מבחינה מקצועית, סילבס לא צפוי לבצע שינוי בשיטת המשחק וככל הנראה ימשיך עם שלושה בלמים, כשבאגפים יעלו דור מלול ורז נחמיאס. באשר לחלוץ וויליאם אגאדה, שנטש שלשום את האימון ואתמול ערך אימון חלקי בלבד, רק לאחר האימון המסכם יוחלט לגבי כשירותו, אך במועדון מעריכים שהוא ייכלל בסגל.

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, גיא משפתי, עידו לוי, מיקי סירושטיין, רז נחמיאס, לירן סרדל, עידו שחר, תומר אלטמן, נס זמיר, רז שטיין (וויליאם אגאדה).

חיים סילבס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי