אוהדי הפועל ת"א הפגינו מול ביתו של שרון ניסנוב: "לכו הביתה!"

מחאת אוהדי הפועל תל אביב
מחאת אוהדי הפועל תל אביב | HTA בפייסבוק

כ-250 אדומים הגיעו לאימון לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד, אך לאחר זמן קצר נטשו את המקום והמחאה נגד הבעלים הועתקה לסביון. ארגון האוהדים הודיע כי היא תימשך לפני המשחק הקרוב: "ניהלתם את המועדון כמו קרקס"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

כבר שלשום פנו ראשי הפועל תל אביב לאוהדים בבקשה שלא לפוצץ את האימון החשוב לקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון, והבוקר (שישי) כבר בשעות הבוקר המוקדמות הגיעו למתחם מספר מאבטחים שהוזמנו על ידי המועדון מראש, לקראת מחאת הקהל שדורש להעביר את המועדון לידיים חדשות.

למרות מתח גדול ששרר ואף דאגות בקרב הצוות המקצועי וראשי המועדון, האימון של ניר קלינגר יצא לדרך מוקדם מהמתוכנן ועל כן נערך כרגיל וללא הפרעות מיוחדות, כשרק לקראת סיומו הגיעו למתחם ככ-250 אוהדים שבתגובה בחרו העתיקו את המחאה לסביון, שם מתגורר שרון ניסנוב, מבעלי המועדון. אגב, בהפועל ת"א הכחישו שהאימון הוקדם בעקבות המחאה והבהירו כי הסיבה היא צילומים שנערכו במטרה לקדם את האוטובוס החדש של הקבוצה.

אוהדי הפועל תל אביב מפגינים בסביון

מחוץ לביתו של ניסנוב בסביון, המתינו לאוהדים שתי ניידות משטרה כדי לשמור על הסדר. לתושבי סביון ועוברי אורח בקרבת המחאה חולקו כרוזים ובהם נכתב: "תושבי סביון, נעים מאוד, אנחנו השכנים החדשים. חשוב שתכירו ותלמדו קצת על שכן שלכם. כנגד שרון ניסנוב והפועל ת"א עומדות תביעות פתוחות, הוא ואחיו מסרבים להיפגש עם רוכש פוטנציאלי למרות הצהרותיהם ומדובר באנשים שרומסים ברגל גסה זכויות בסיסיות מעובדים".

מחאת אוהדי הפועל תל אביב
מחאת אוהדי הפועל תל אביב | ספורט1

מאוחר יותר, ארגון האולטראס של אוהדי הפועל תל אביב הוציא הודעה בה קרא לבעלים להתפטר והכריז על מחאה נוספת לפני המשחק נגד אשדוד ביום ראשון (20:15 בספורט3): "יאללה בלאגן הפועל!!! אחרי שהודיתם שאתם לא באמת תמסרו את הקבוצה בחינם, כמו שקודם לכן טרחתם להצהיר בכל מקום. אחרי שזרקתם בבושת פנים עוד שחקנים שגדלו במועדון או ויתרו על הצעות אטרקטיביות כדי לשחק בו. אחרי שהפכתם אותנו למועדון ששחקנים לא רוצים להגיע אליו כי חוזים נגמרים בבוררות ולא משלמים את מה שהובטח. אחרי שניהלתם את המועדון כמו קרקס. אחרי שהפניתם עורף לכל ערכי המועדון ולאחר מכן ביזיתם אותם. אחרי שדירדרתם את הקבוצה לשפלים חדשים – הגיע הזמן שתפנו את המקום, שימו את מפתחות ולכו הביתה!!! ביום ראשון לפני המשחק, בשעה 19:30, נפגשים בבלומפילד! יש משחק של הפועל באים להשמיע את קולנו בנושא הבעלות על המועדון ולעשות עניין. תגיעו! פשוט תגיעו!".

בנושא המקצועי, הבלם אדי גוטליב אינו מתוכנן נכון לעכשיו להיות בסגל למשחק ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי