צרות בסכנין: אלדד שביט חיובי לקורונה, עלי עותמאן נכנס לבידוד

אלדד שביט מאוכזב | מאור אלקסלסי

המאמן, שהראה תסמינים ונכנס לבידוד אתמול, קיבל את החדשות הרעות. המשחק מול נתניה בספק והמועדונים מחכים להחלטת המנהלת. המגן קיבל הודעה ממשרד הבריאות, המועדון הודיע: "שחקנים אחדים סובלים מתסמינים"

(גודל טקסט)

יממה לפני משחק החוץ מול מכבי נתניה (שבת החל מ-17:45, ישיר בספורט4), בבני סכנין עדיין לא יודעים האם ההתמודדות תתקיים. כזכור, אתמול נכנס מאמן הקבוצה אלדד שביט לבידוד ואף עבר בדיקת קורונה, כאשר היום התקבלו התוצאות שבמועדון קיוו לא לראות: המאמן נמצא חיובי. בסביבתו של שביט סיפרו שהוא סובל מתסמינים ובמועדון ממתינים בדריכות רבה להכרעה בנוגע למשחק מחר.

מנהלת הליגה ומשרד הבריאות יצטרכו כעת להחליט בעניין, אך אם המפגש יתקיים מי שידריך את שחקני סכנין הוא עוזר המאמן הראל סלע. "המצב לא אידאלי, אבל אנחנו לומדים לחיות עם הקורונה", אמרו בסכנין. המועדון בוחן אופציה לערוך בדיקת קורונה מזורזת לכל השחקנים והצוות.

לאחר שהתגלה כי שביט חיובי לקורונה, השחקנים ואנשי צוות יעברו גם הם בדיקות. אם התשובות יהיו שליליות, הם יוכלו כמובן ליטול חלק בהתמודדות. מי שנכנס גם הוא לבידוד וייעדר בכל מקרה אם המשחק יתקיים מחר הוא המגן עלי עותמאן, בעקבות הודעה שקיבל ממשרד הבריאות. שאר השחקנים השתתפו באימון המסכם. "אנחנו רוצים שכולם יהיו בריאים, השחקנים שלנו ושחקני הקבוצה היריבה. הכל תלוי בתוצאת הבדיקה של שביט. נמתין ולאחר מכן נקבל החלטות", הבהיר הדובר מונדר חלאיילה.

שחקני בני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי

לאחר הבשורה, המועדון הוציא הודעה: "המאמן אלדד שביט קיבל היום תשובת חיובית של נגיף הקורונה. המאמן העביר את אימון יום רביעי ושלישי באופן מלא. השחקנים, הצוות המקצועי, הרפואי והלוגיסטי נחשפו למאמן בשיחות אישיות, אסיפה קבוצתית סגורה, במהלך האימון ובכל מה שקשור להלך רוח יומי במקום עבודה ובאינטרקציה מלאה. שחקנים ואפסנאים קיבלו הוראות על כניסה לבידוד, שחקנים אחדים ועובדים אחדים הודיעו על תסמינים קלים, הנהלת המועדון תדאג שכל אנשי המועדון יעברו בדיקות מזורזות תוך כדי עדכון אנשי המנהלת על המצב. הנהלת המועדון תעשה את כל מה שנדרש ואשר ישמור על בריאות השחקנים של כל הקבוצות".

בפן המקצועי, הקשר מוטי ברשצקי יעלה לראשונה ב-11, ככל הנראה על חשבון ג'אבר עטאא הפצוע. בין הקורות ימשיך ראמי חמאדה בגין היעדרותו של מחמוד קנדיל. באשר לאוסאמה חלאיילה, אשר מבוקש על ידי מכבי חיפה וביקש לעזוב מיידית את המועדון, החלוץ הגיע אתמול לאימון ונראה כי הרוחות בין הצדדים נרגעו. לאחר שלא פתח מול בני יהודה בגלל פציעה, האחרון צפוי לפתוח מחר ולהוביל את החלק הקדמי.

הרכב משוער: ראמי חמאדה, מארון גנטוס, אוסוולדו הנריקס, סארי פלאח, חסן חילו, איקוום אוטין, איהאב גנאים, דין טוויזר, מוטי ברשצקי, אמרי וולשמן, אוסאמה חלאיילה.

אוסאמה חלאיילה כובש | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי