בדרך לספרד? גיל יצחק קיבל הצעה מלאס פאלמאס

גיל יצחק
גיל יצחק | אריאל שלום

פרסום ראשון: לספורט1 נודע כי הקבוצה מליגת המשנה פנתה לחלוץ בן ה-27, ששייך למכבי חיפה ולא נמצא בתכניות של ברק בכר, למרות שסיים את שתי העונות האחרונות כמלך השערים של הלאומית

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

האם גיל יצחק בדרך להפוך לליגיונר? לספורט1 נודע כי החלוץ, אשר שייך למכבי חיפה, קיבל לאחרונה הצעה להצטרף לקבוצת לאס פאלמאס מהליגה הספרדית השנייה. יצחק, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל ראשון לציון ולא הצליח לעלות איתה לליגת העל, עדיין מחזיק בחוזה בקבוצה של ברק בכר, שם כבר הבהירו לו כי אינו בתכניות ואף הודיעו לו שלא להתייצב לאימונים.

לאס פאלמאס סיימה את העונה האחרונה במקום התשיעי בליגה. מעבר להצעה המדוברת, יצחק זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בליגה הלאומית ולאחרונה גם הוצע להפועל תל אביב, שבוחנת את האפשרות לצרפו. "גיל להיות רוצה להגיע לקבוצה שבה יוכל להיות שחקן מפתח", אמרו בסביבתו של החלוץ.

יצחק בן ה-27 סיים כמלך השערים של הליגה הלאומית בשתי העונות האחרונות והבקיע במצטבר 37 שערי ליגה, כאמור במדי הפועל ראשון לציון. במדי הירוקים הוא קיבל הזדמנות אחת בלבד להוכיח את עצמו, בגביע הטוטו בעונה שעברה, בו עלה כמחליף נגד הפועל באר שבע בדקה ה-63 של המשחק אותו הפסידו החיפאים 1:0.

גיל יצחק
בדרך לספרד? | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי