רשמי: נדחה המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין, עשוי להיערך מחר

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

שעות ספורות לפני המפגש בנתניה, בישרה המנהלת כי הוחלט לקיים את המשחק במועד אחר, מכיוון שתוצאות בדיקות הקורונה של הקבוצה מהמגזר עוד לא הגיעו. תימסר הודעה על המועד החלופי ב-24 השעות הקרובות

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים של חוסר ודאות, מנהלת הליגות הודיעה היום (שבת) בשעות הצהריים, כי המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין, שהיה צריך להתקיים ב-18:00 נדחה, זאת לאור שתוצאות הבדיקה של שחקני בני סכנין עוד לא הגיעו.

על פי המסתמן, ואם בדיקות הקורונה של שחקני סכנין יגיעו בשעות הקרובות, המשחק בין הקבוצות צפוי להיערך מחר או לכל המאוחר ביום שני, כך על פי כוונת המנהלת. הדבר כמובן תלוי גם בתוצאות עצמן, אך ההערכות הן שגילוי מספר חולים שלא יעלה על אחד או שניים יאפשר את קיום המשחק. יש לציין שבשלב זה לא נקבע לבני סכנין אימון ערב בעוד נתניה במקום המשחק המתוכנן, תערוך אימון.

על פי הודעת המנהלת: "נבקש לעדכן כי כיוון שתוצאות בדיקת שחקני והצוות המקצועי של קבוצת בני סכנין צפויות להתקבל במועד שלא יאפשר את קיום המשחק במועד המקורי ובכדי לאפשר לכלל הגורמים להתכונן באופן ראוי, הוחלט כי משחק ליגת הבורסה לניירות ערך בין קבוצות מכבי נתניה לבני סכנין שהיה אמור להתקיים ידחה. לאחר קבלת התשובות והבהרות ממשרד הבריאות על המשך סטטוס פעילות הקבוצה, תימסר הודעה על המועד החלופי".

אלדד שביט | מאור אלקסלסי

מסכנין נמסר: "עם קבלת תוצאות הבדיקות עד מחר, תתבהר התמונה בקרב המועדון ועל פיה ובהתאם  להנחיות משרד הבריאות ותוך התייעצות שוטפת מול המנהלת, יתקבלו החלטות על אופן המשך הדרך של הימים הקרובים".

כזכור, אתמול נודע כי המאמן אלדד שביט נמצא חיובי לבדיקת קורונה, וזאת לאחר שהמאמן נכח באימון יום רביעי ואף ערך שיחות אישיות עם הצוות המקצועי ואסיפה לשחקנים. בשלב זה, השחקנים ושאר אנשי הצוות המקצועי נכנסו לבידוד ועוד לפני הודעת המנהלת במועדון סיפרו כי מספר שחקנים חווים תסמינים לנגיף ואף אחד מהם אמר: "אסור לקיים את המשחק אם שחקן אחד ייצא חיובי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי