במכבי ת"א מבהירים: אין הצעה רשמית על יונתן כהן ודן גלזר

דן גלזר | דני מרון

השניים מבינים שזה הזמן לעשות את הצעד הבא, אך בשלב זה אף מועדון לא מנהל מו"מ מול הצהובים. הדברים נכונים גם לגבי פרץ ואלמוג. בצוות המקצועי הזהירו מנפילת מתח במקרה של ניצחון על דינמו ברסט

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחפש הערב (שבת) ניצחון ליגה ראשון העונה במשחק הבית נגד בני יהודה (20:25, שידור ישיר בספורט4), אך במקביל האלופה הישראלית לא זונחת את המפגש נגד דינמו ברסט שייערך ביום רביעי במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. בשתי העונות האחרונות תחת ולדימיר איביץ', מכבי תל אביב לא הצליחה להעפיל לשלב בתים אירופי וכעת במועדון מבינים כי הם נמצאים במרחק של 90 דקות, מהבטחת חורף אירופי.

בניגוד להצהרות חסרות שחר מצד שחקנים בכירים בעונה שעברה כי המועדון שווה לפחות שלב בתים בליגה האירופית, הפעם השחקנים מעדיפים לשמור על צניעות ולא לדבר על המטרות באופן פומבי. בסביבת המועדון הבהירו כי דיבורים על המפעל המשני בחשיבותו מובילה לירידת מתח בקרב השחקנים והסיפור לא גמור, גם אם יעפילו למפגש כפול מול רד בול זלצבורג בשלב הפלייאוף.

בתוך כך, במועדון הצהוב מבינים סוכניהם של ארבעה שחקני מפתח בקבוצה מחפשים להם בימים אלו מועדון בכיר יותר באירופה – מדובר בדן גלזר, דור פרץ, אילון אלמוג ויונתן כהן. מכבי תל אביב עד כה לא קיבלה הצעה רשמית וכעת מדובר רק בגישושים מצד הקבוצות, ומסתמן כי האלופה לא תעמוד בדרכם של הארבעה, אך תדרוש בין שלושה לארבעה מיליון יורו. במקביל הצהובים ייבחנו חיזוק זר שאמור להגיע בקרוב, ללא קשר לעזיבתו של שחקן כזה או אחר.

יונתן כהן חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי