אימון חדרה בוטל, במועדון ממתינים לתוצאות הבדיקות

לאחר שהתברר כי מימר נושא את הנגיף, האימון לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים לא יתקיים בעקבות הוראות משרד הבריאות והמנהלת. אופטימיות מכך שאף אחד לא התלונן על תסמינים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בדומה לבני סכנין, גם בהפועל חדרה סובלים מנגיף הקורונה כאשר אתמול (שישי) נודע כי המאמן שרון מימר נדבק בנגיף. מימר לא חש בטוב מיום שלישי והודיע זאת לראשי המועדון, כאשר עוזרו רן קוז'וק העביר את שני האימונים האחרונים. לאחר מכן הגיעו תוצאות הבדיקה שבישרו שהוא חיובי לקורונה.

לכן, מנהלת הליגה, בצוותא עם ראשי חדרה, מיהרה לספק בדיקות קורונה לשחקנים ושאר הצוות המקצועי והניהולי. בחדרה ממתינים לתוצאות הבדיקה. אימון הקבוצה הערב (שבת) לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים שאמור להתקיים ביום שני בוטל בעקבות הוראות משרד הבריאות ומנהלת הליגה. בכל מקרה, במועדון מביעים אופטימיות הבוקר וזאת לאור העובדה שאף אחד מהשחקנים לא התלונן על תסמינים למחלה.

במקביל, במועדון מנסים כן להתכונן למשחק והביעו שביעות רצון מחזרתו של הקשר עומק לקאו לאימונים מלאים והוא אף צפוי לפתוח בהרכב אם המשחק ייערך כמתוכנן. גם המגן עבדאללה ג'אבר צפוי לקבל קרדיט ב-11 ועבורו יהיה זה משחק הבכורה בליגת העל. נזכיר כי חדרה פתחה את העונה עם הפסד 2:1 למכבי חיפה.

עומר לקאו, אונריודה אודה מרשל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי