רפואה: "אני רוצה שק"ש תעוף קדימה". סילבס: "המערך החדש לא עזר"

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש היה מאוכזב לאחר ה-1:1: "0:5 במחצית היה משקף", והבהיר כי אינו מסתכל בכלל על אשתקד: "זה מועדון גדול מדי כדי להישאר בליגה בדקה האחרונה". מאמן הפועל חיפה: "רוצים חיזוק אבל בעיקר להשתפר עם מה שיש"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה הובילה 0:1 על הפועל חיפה אחרי מחצית מעולה (לוסיו כבש בפנדל) וכבר הריחה ניצחון שני ברציפות אבל ספגה מרגלי נס זמיר וסיימה בתיקו 1:1 כשהאורחת השתפרה משמעותית ונמנעה מהפסד שני רצוף. בכל מקרה, על אף שנפלו רק שני שערים, זה היה משחק מהנה.

קובי רפואה היה מתוסכל כמובן: "זה לא עניין של גניבה, הפועל חיפה עשו את מה שהם צריכים. לדעתי 0:4 או 0:5 במחצית היה משקף. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ושטפנו את המגרש אבל קבוצה טובה וחזקה צריכה לשמור על 0:1 גם כשלא הולך. כמובן שאנחנו נשפר את הדברים האלה. החצי הראשון היה פנטסטי וחצי שני פחות טוב. אנחנו נרים את השחקנים. התוצאה מאכזבת מאוד. הגענו להמון מצבים ולא גמרנו את זה. יש ימים פחות טובים וזה קורה. יותר מדאיג אותי שלא הצלחנו לשמור על ה-0:1 מאשר זה שלא כבשנו עוד שערים".

כיצד החלוצים יוג'ין אנסה ולוסיו ישפרו את החדות: "גם אני כחלוץ החמצתי. הם שחקנים טובים, מאוד מהירים ומסוכנים. אין לי שום טענות אליהם. נמשיך לעבוד קשה מול השער, נשתפר דרך דיבורים ולא בעבודה".

שחקני קריית שמונה | מאור אלקסלסי

טובים יותר בהשוואה לעונה שעברה: "זה לא מה שאני רוצה. הקבוצה צריכה ליזום ולתקוף כל הזמן ולדעת לשמור על הניצחון. אני לא מסתכל על העונה שעברה. אני רוצה שהקבוצה הזו תעוף קדימה. המועדון הזה הוא יותר מדי גדול כדי שנישאר בליגה בדקה האחרונה". כשנשאל האם הקבוצה תתחזק ענה: "אני מאמין שכן".

ומנגד, חיים סילבס נשאל האם הקבוצה שלו נהנה מנס: "באמת זה היה לא כוחות. אבל כשראינו שזה רק 1:0 עד כמה שזה נשמע מצחיק, אמרתי לשחקנים גם במחצית שהמזל קצת איתנו ועכשיו עלינו להשתפר ולנצל את זה. במחצית השנייה היה משחק שקול עם מצבים לשתי הקבוצות, יכולנו להפסיד שוב, אבל אנחנו שלטנו בכדור. נראינו יותר טוב. אני חושב שזה מקזז את מה שקרה בשבוע שעבר".

משחק ההגנה: "אני לא פה כדי להתחיל להעביר ביקורת בתקשורת על שחקן כזה או אחר או על חולייה כזו או אחרת אבל הכניסה שלנו לעונה הזו היא קשה. יש לנו חבלי לידה ואנחנו נלחמים חזק. אנחנו משחקים בשלושה בלמים כדי לעזור לשחקנים להיכנס לכושר והיום זה בכלל לא עזר. יש לנו זמן להשתפר ואני מקווה שנבוא טובים יותר למשחק הבא".

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

חיזוק: "אנחנו רוצים להביא, יש מגבלות שאינן תלויות בנו. הבנתי בשבועיים האחרונים שכנראה נמצא פיתרון. הקבוצה צריכה חיזוק אבל בעיקר להתחזק מבפנים – לשפר עם מה שיש לנו. אני יוצא מעודד רק מהתוצאה בניגוד לשבוע שעבר. יצאנו עם נקודה שלא הגיעה לנו".

נס זמיר נשאל האם הולך לו טוב נגד קריית שמונה: "כן, די טוב, לא יודע למה. יש קבוצות שנגדן באמת המזל איתך. אני חושב שנגד קריית שמונה אפשר להגיד שאני מצליח".

על השינוי במחצית: "יסמין (בוריץ') השאיר אותנו בחיים. במחצית הראשונה היינו רדומים טיפה ולמזלינו פיגרנו רק 1:0. במחצית השנייה שיחקנו אחרת – 4:3:3 יותר התקפי עם אלמוג בוזגלו שהוא מסוכן, לחצנו קדימה ואחרי הגול שלי יכולנו לנצח". כשנשאל על איכות הסגל: "אני חיובי מאוד לקראת העונה הזו, יש קבוצה טובה, עם שחקני התקפה נפלאים".

נס זמיר חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי