לוזון: "לא באנו להיות יפי נפש". בריבו: "קמתי עם תחושה שאני נותן גול"

גיא לוזון | דני מרון

מאמן מכבי פ"ת על החלוץ שהבקיע ב-0:2 על כפר סבא: "תפקידי לזהות מי בכושר טוב". הכובש עצמו: "שמח שהוא נתן לי והחזרתי לו על המגרש". תורג'מן: "חשבנו שהכל יבוא בקלות"

(גודל טקסט)

כבר בעונה שעברה, כשמכבי פתח תקווה שיחקה בליגה הלאומית, היה ברור לכולם שהיא קבוצה ברמה של ליגת העל. ואכן, גיא לוזון ושחקניו ממשיכים להוכיח זאת גם בפתיחת העונה הנוכחית והערב (שבת) הם רשמו ניצחון ליגה שני, 0:2 על הפועל כפר סבא משערים של גיא חדידה ותאי בריבו.

לוזון סיכם את המשחק ולא נראה מופתע: "תמיד אני אופטימי ומה שאני מקרין לשחקנים זה שכל משחק צריך לבוא לנצח, בית או חוץ. היום היה משחק פחות טוב שלנו, צריך לפרגן לכפר סבא שבמחזור הקודם הגיעה למצבים וכבשה שני שערים. היום אני לא זוכר הצלה של אריק ינקו וזה מעיד על הגנה טובה שלנו. התקפית לא שלטנו בקצב, לא הנענו מספיק טוב את הכדור, אבל בסוף מול קבוצה שבאה במומנטום אדיר היה חשוב לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

המאמן הרחיב על כך שקבוצתו החזיקה פחות בכדור: "באנו מראש להיות יעילים, ידענו שאם נלחץ אותם גבוה ונשאיר שטחים לקיזיטו וסוקונה, נהיה בבעיה. ידענו שיהיה לכפר סבא יותר קשה אם נצופף את מרכז השדה וננצל את קו ההגנה הלא כל כך מהיר שלהם למתפרצות. לא באנו להיות יפי נפש ונחמדים. יש הרבה נקודות לשיפור בצד ההתקפי".

השער של בריבו: "הוא רק חזר מהנבחרת הצעירה ולא היה בתכנון לשחק במשחק הזה, אבל הוא כבש בשני האימונים ונראה טוב ותפקידו של המאמן לזהות את אלה שבכושר טוב. אני לא נביא".

לוזון הוסיף: "לא מפנטזים על כלום, חייבים להשתפר ויש לנו הרבה מקום לעשות את זה. אנחנו קבוצה מאוד צעירה ועם שחקנים שכמעט אין להם הופעות בליגת העל. השחקנים שעלו מהלאומית לא מכירים את ליגת העל. אנחנו עדיין לא בשיאנו, אבל יש דברים טובים ואותם ניקח".

ממשיכים במומנטום | דני מרון

בריבו עצמו התייחס לכך שכבש תוך פחות מחמש דקות מהרגע שנכנס לשחק: "אין דבר יותר כיף מלכבוש בנגיעה הראשונה. זה חשוב, אבל הניצחון יותר".

האם הוא מרגיש שמעמדו ירד: "זה לא כזה משנה מה אני חושב או מרגיש, זה משנה מה המאמן נותן. אני שמח שהוא נתן לי היום והחזרתי לו על המגרש. מדברים על המגרש בכדורגל, לא מסביב. האם הוכחתי למאמן? נתתי גול ניצחון, יותר מזה?".

מה עבר לו בראש לקראת המשחק: "אני גם הרגשתי שלא הייתי מתוכנן לשחק היום, אבל משום מה קמתי עם תחושה שאני נותן גול. לא הייתה ברירה אחרת".

קם בתחושה שיבקיע, ואכן עשה זאת | דני מרון

בצד המפסיד, עמיר תורג'מן הודה כי כפר סבא לא הייתה אותה קבוצה שראינו בשבוע שעבר: "אני מאוכזב מאוד, לא היינו מספיק אגרסיביים. חשבנו שהכל יבוא בקלות וזה לא היה כך. היו דקות טובות אבל זה לא אומר כלום, בסוף צריך להבקיע שערים ולהיות חדים בחלק האחורי. לא עשינו את זה וזה מאכזב מאוד".

בעיה במחויבות: "כולם רצו, זה ברור לי. אבל זה לא מספיק, צריך לרצות עד הסוף ופתח תקווה רצו יותר. בהרבה מקרים הם ניצחו אותנו בתאקלים ובמרכז המגרש. אנחנו קבוצה שצריכה לעבוד קודם כל ואז הכדורגל יבוא. אם השחקנים לא יעבדו, יהיה קשה".

נקודות חיוביות: "יש כמה דברים שאני לוקח. יש לנו שחקנים מוכשרים בחלק הקדמי, מהירים, שהיום לא באו למשחק כמו שצריך. עדיין יש לנו הרבה עבודה. ראינו שצריך להגביר את הקצב כדי לנצח משחקים, גם כאלה, כי פתח תקווה חיכו לנו ועקצו אותנו בצדק, כמו שצריך".

עמיר תורג'מן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי