דוניס ערך אספה נוקבת בחדר ההלבשה, לחץ על גולדהאר לפנות לזהבי

דן גלזר ושחקני מכבי ת"א
דן גלזר ושחקני מכבי ת"א | אריאל שלום

מאמן מכבי ת"א, שעדיין לא ניצח בליגה, ביקר את שחקניו מיד לאחר ה-2:2 נגד בני יהודה על התנהלותם והשקעתם במגרש, בסביבת המועדון מפנים אצבע מאשימה לראשי המועדון על היעדר הרכש. צפי לזעזוע בהרכב בעקבות היכולת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

המשבר המקצועי במכבי תל אביב מורגש היטב במועדון. האלופה גוררת את ההפסד ממשחק סיום העונה שעברה להפועל ב"ש, ההפסד הבודד לאורך כל העונה תחת המאמן ולאדן איביץ', לפתיחת עונה מביכה תחת היווני גאורגיוס דוניס ואחרי שני מחזורים היא עם נקודה אחת בלבד במאזנה.

האורות אמנם לא דלקו אתמול במתחם קריית שלום עד מאוחר אל תוך הלילה בעקבות ה-2:2 נגד בני יהודה, אך כבר בחדר ההלבשה באצטדיון בלומפילד קיים דוניס אספה נוקבת וביקר קשות את השחקנים על ההתנהלות המקצועית, יכולתם במגרש וההשקעה הפחותה לטענתו שפוגעת במועדון. מדבריו של המאמן היווני, הבינו השחקנים כי ימי הנוחות חלפו וימים נוסח איביץ' יהיו מעכשיו בקבוצה.

תקציר ה-2:2 בין בני יהודה למכבי ת"א

במכבי תל אביב טענו אמש כי הם בהחלט רואים את דוניס מבצע זעזוע בהרכב: "התיקו נגד בני יהודה הוא הפסד של ממש. הקבוצה זקוקה לשינוי לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר גורם. וכשבמכבי ת"א מדברים על שינוי, הכוונה היא גם לרכש שאפשר לומר שעדיין לא הגיע – אתמול שיחקה הקבוצה ללא זרים בכלל.

דן גלזר ודן ביטון, מוחמד גאדיר | אריאל שלום

דוניס לוחץ על חיזוק הסגל, אולם בשלב זה לא נרשמה התקדמות ואין לפטריק ואן לוון ולברק יצחקי בשורות עבורו, כשגם נשמר השקט מקנדה שם נמצא מיץ' גולדהאר. השם הלוהט הוא כמובן של ערן זהבי, שעד כה זכה לגישושים מאנשי מכבי תל אביב. גורם בסביבת המועדון אמר על האפשרות שהחלוץ ישוב בגיל 33: "מתחילת העונה אין בקבוצה מנהיג ומי שמשחק לא משפיע ולא מורגש. ערן זהבי הוא מכביסט, שחקן שיכול לחבר את הקבוצה ומוכן לחזור במקום לנדוד במועדונים מהדרג השני באירופה. גולדהאר יעשה טעות אם ינחית חלוץ אחר, כי אף אחד לא יהיה כמו ערן זהבי".

בסיום המשחק, דוניס נראה ונשמע מדוכדך, כמי שאינו מבין איך נקלע למצב הזה. המאמן נתן אמון בשחקני נבחרת ישראל והציב בהרכב הפותח את כל השבעה שהיו בסגל של וילי רוטנשטיינר – איתן טיבי, שרן ייני, דן גלזר, דור פרץ, אבי ריקן , אילון אלמוג ויונתן כהן – אך הם היו חלשים במיוחד. בסביבת הקבוצה גם תוהים כיצד ניק בלקמן זוכה לקרדיט כה נרחב מדוניס, במשחק נוסף בו התקשה להשפיע בשעה שאיתי שכטר עלה מהספסל והביא לשינוי מהיר. ביקורת גם הייתה על ההחלטה שלא לפתוח עם לפחות אחד מבין דן ביטון ואייל גולסה.

אייל גולסה | אריאל שלום

המגן שכבש אתמול שער שוויון שהחזיק לזמן קצר במיוחד, מאור קנדיל סיכם: "תחושה גדולה של פספוס, כי מכבי רוצה כל משחק לנצח. אנחנו כבר חושבים קדימה כדי ליצור מחדש מומנטום מאירופה לכיוון הליגה".

המגן אנריק סבוריט שהתלונן על פציעה קלה ולא נכלל בסגל, ייבדק היום ואם יהיה כשיר ישחק ברביעי נגד ברסט. כידוע, אם תעבור את אלופת בלארוס, מכבי תל אביב תפגוש לצמד מפגשים את זלצבורג האוסטרית בפלייאוף ליגת האלופות. אחרת, תנשור לפלייאוף הליגה האירופית.

גאורגיוס דוניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי