מכבי חיפה מחכה לב"ש: "הזדמנות יוצאת דופן לברוח למכבי ת"א"

אופטימיות בכרמל לקראת המפגש נגד האדומים מבירת הנגב וההזדמנות להגדיל את הפער מהאלופה לחמש נקודות. אבו פאני צפוי להמשיך לפתוח בהרכב על חשבון חזיזה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"כבר הרבה זמן שלא הייתה לנו הזדמנות כזו יוצאת דופן לפתוח פער משמעותי ממכבי תל אביב כבר במחזור השני". זאת ההרגשה בקרב אנשי מכבי חיפה הבוקר (ראשון), לאחר התיקו של האלופה אתמול מול בני יהודה ולקראת המשחק הערב מול הפועל באר שבע.

במועדון זוכרים את האפשרויות הרבות שהיו לקבוצה בעונה שעברה להיצמד למכבי תל אביב וכיצד הקבוצה כשלה פעם אחר פעם, אך התקווה היא שהעונה, גם בסיוע המעידות של מכבי תל אביב, הסיטואציה תתהפך. "הבאנו את בכר להביא אליפות ולהגיע למשחקים המכריעים והמשחק מול באר שבע הוא כזה", אמרו בחיפה.

המאמן עצמו שוחח אתמול עם השחקנים באימון והזהיר אותם מהתקפות המעבר של הפועל באר שבע ובמקביל אנשי הצוות המקצועי עבדו בעיקר על החלק האחורי. "היינו מאוד רכים בתחילת המשחק מול ז'לייזניצ'אר ואסור שזה יקרה ברמות האלה", אמר המאמן לשחקניו. בכר מתכוון לעלות עם הרכב דומה לזה שפתח ברביעי האחרון, כך שמוחמד אבו פאני צפוי לקבל עדיפות על דולב חזיזה.

מוחמד אבו פאני | מאור אלקסלסי

כידוע, במכבי חיפה רוצים להמשיך במסע הרכש ומקווים לשכנע את מגן נבחרת ישראל טאלב טוואטחה לחזור לכרמל. גם אתמול מצא את עצמו טוואטחה על הספסל של לודוגורץ מבלי לקבל דקות והירוקים ינסו לשכנעו להסכים לשכר נמוך יחסית שהוצע, לו אך עם מענקים על בסיס הישגים. כפי שפרסמנו לראשונה, מיד עם מינויו של בכר לתפקיד העביר המאמן את רצונו לראות את המגן מגיע לכרמל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי