במקרה של סגר: הנבחרת תצא לאירופה 10 ימים לפני פלייאוף היורו

נבחרת ישראל נגד סלובקיה
נבחרת ישראל נגד סלובקיה | ההתאחדות לכדורגל

לקראת החלטת הממשלה, לספורט1 נודע שבהתאחדות נערכים לאפשרות של מחנה בחו"ל כדי להתייצב למפגש בגלאזגו נגד סקוטלנד, אם נתב"ג ייסגר והענף לא יזכה להחרגה. רוטנשטיינר שוקל לזמן את גולסה ודן ביטון

(גודל טקסט)

מדינה שלמה ממדינה להחלטת הממשלה באשר לסגר מלא שעשוי להיכנס לתוקף החל מיום שישי, ערב החג, למשך שבועיים, וגם בהתאחדות לכדורגל עוקבים בדריכות בניסיון להבין כיצד יושפעו מכך ואיך עליהם להיערך ולפעול אם אכן יינקטו צעדי קיצון במדינה, כאלו שעלולים אפילו להשבית את הענף.

בהתאחדות לכדורגל פועלים כדי לקבל החרגה עבור הענף, בוודאי בכל הנוגע לליגה הבכירה ולנבחרת ישראל שאמורה להתארח בסקוטלנד ב-8.10 במסגרת פלייאוף יורו 2020.

גורם אמר על כך הבוקר לספורט1: "ההתאחדות נמצאת בקשר הדוק עם פרופסור איתמר גרוטו ועם הגורמים הרלוונטיים הנוספים וממתינה להחלטה ברורה ומדויקת כדי שנוכל לפעול. החלטה מחמירה של השבתה זמנית של הכדורגל תוביל לכך שנצא לאחת ממדינות אירופה כעשרה ימים לפני המשחק בסקוטלנד בפלייאוף היורו ומשם נטוס לגלאזגו. אם הכדורגל יוחרג ותהיה ליגה, הנבחרת הלאומית תמריא לסקוטלנד ב-4 באוקטובר ותקיים באיזור גלאזגו את ההכנה למשחק, עם תכנון לאפשרות להמשך לגמר הפלייאוף אם ננצח את סקוטלנד ונשחק נגד המנצחת בין סרביה לנורבגיה. זו בהחלט תהיה קטסטרופה ספורטיבית אם הכדורגל ייעצר בימים הקרובים".

המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר נכח אתמול בבלומפילד במשחק בין מכבי תל אביב נגד בני יהודה והתאכזב מהיכולת של שבעה שחקני האלופה לקראת המשחק בסקוטלנד. רוטנשטיינר ועוזרו אלון חזן יעקבו במשחקי מכבי תל אביב הבאים אחרי אייל גולסה ודן ביטון, שעשויים לקבל זימון לקראת הפלייאוף.

אייל גולסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי