אבוקסיס: "מקווה שלא נכנס לסגר, יפריע לנו בהכנות לאירופה"

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל באר שבע היה מאוכזב מאוד לאחר ההפסד 3:1 למכבי חיפה: "השער השני שספגנו הוציא לנו את כל האוויר". התקרית עם ז'וסואה: "לא רוצה להיכנס לזה". הסגר התקרב: "לא קל לשמור על הכושר של השחקנים מהבית"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רשמה הערב (ראשון) את הפסדה הראשון לעונת 2020/21 בליגת העל אחרי שנוצחה 3:1 אצל מכבי חיפה, במשחק בו הדרומיים הצליחו להשיג השער שוויון יקר מרגלו של איתמר שבירו, אך ספגו תוך שתי דקות והפסידו במשחק.

לאחר המשחק, המאמן יוסי אבוקסיס נראה מאוכזב והבהיר: "כל הכעס שלי הוא על השער השני שספגנו. דיברנו כל השבוע על המצבים הנייחים של מכבי חיפה ובסוף ספגנו בזה. השער הזה שבר אותנו והוריד לנו את האוויר".

המאמן הוסיף: "אני חושב שהיינו שווים שער במשחק עוד לפני השער הראשון של מכבי חיפה, אבל בסופו של דבר הפסדנו על הנאיביות שלנו". ההפסדים מול ברק בכר: "אני חושב שאם אתה מאמן הפועל ב"ש במשך ארבע שנים, עם תקציב של 100 מיליון, זה ברור שיהיו לך יותר ניצחונות מול בני סכנין ובני יהודה".

יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

"לא חושב שהערב היה הבדל על הקווים, אלא בקבוצות עצמן. שתיהן טובות. היו לנו מצבים טובים במשחק ואני מאמין שיהיה לנו טוב יותר כשהשחקנים הזרים יצטרפו אלינו. ז'וסואה? לא רוצה להיכנס לכל מה שקרה איתו במהלך השבוע".

האם הסגר מפריע: "הוא מפריע מאוד את האמת. עוד לפני המשחק דיברנו על זה הרבה ואנחנו מקווים שלא נצטרך להיות בסגר שוב ולהכניס את השחקנים לכושר עם אימונים בבית, כשיש לנו משחק חשוב מאוד בהמשך השבוע. אני אהיה מאוכזב מהמשחק הזה בדיוק ליום אחד ואחר כך אני עם הראש כבר במשחק נגד לאצ'י".

עוד באותו נושא: יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי