בבאר שבע מתעקשים: לא זקוקים לרכש. שחקנים: "התפרקנו"

ז'וסואה, שיר צדק | מאור אלקסלסי

על אף ההפסד למכבי חיפה והתחושות של חניכיו של אבוקסיס, במועדון הוחלט לא לצרף שחקנים נוספים. סבג ביקש לעזוב ונדחה על ידי ההנהלה. ביקורת על משחק ההגנה, בקבוצה ממתינים לחזרת קבהא ולזרים. גם סלליך ביקר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע קיוו להוציא לפחות נקודה מהמשחק אתמול (ראשון) נגד מכבי חיפה, אבל אחרי ההפסד 3:1 בסמי עופר, מגיעים השחקנים שוב למסקנה – הקבוצה עדיין רחוקה ממאבק האליפות ותצטרך לעבוד קשה מאוד כדי להשיג שוב מקום באירופה.

"אנחנו פשוט לא ברמה של מכבי תל אביב, גם חיפה עדיפה. אנחנו חייבים שהזרים ייכנסו כמה שיותר מהר לעניינים", היה מי שאמר בקבוצה. "עד השוויון עוד החזקנו מעמד, אבל אחריו הייתה מעין ירידת מתח, שחקנים הרגישו שהניצחון בכיס. אחרי השער השני פשוט התפרקנו. הגענו למצבים במחצית הראשונה, אבל בשנייה לא נראינו טוב הגנתית. עשינו המון טעויות. הייתה מעין טיילת ברחבה במחצית הזו". סינטיהו סלליך אמר הלילה כי "יש אכזבה מהקלות שבה ספגנו את השערים".

מנגד, בשיחה שהתקיימה בין הצוות הניהולי למקצועי סוכם כי הקבוצה לא תבצע חיזוק נוסף בחלון ההעברות למרות שיש עוד כחודש עד לסגירתו ב-12 באוקטובר.

שחקני הפועל באר שבע. אין חיזוק | מאור אלקסלסי

נאור סבג פתח אתמול על הספסל. אבל עוד קודם לכן, השחקן ערך שיחה עם הנהלת הקבוצה וביקש לעזוב בטענה שהוא מחזיק במספר הצעות. הובהר לקשר כי הוא נשאר בסגל למרות הגעת מלי ובריירו ומאבק של של מרואן קבהא ודוד קלטינס על חולצת ההרכב לצדו של ז'וסואה.

במועדון שואפים שצמד הארגנטינאים ימריא למשחק מול לאצ'י וייכנס לעניינים. חסרונו של מרואן קבהא הורגש אתמול ובקבוצה מאמינים שיחד איתם מרכז השדה ייראה שונה לגמרי. "לא צריך להסיק שוב דבר מהמשחק אתמול. עם קבהא ועוד שלושה זרים נראה אחרת", אמרו במועדון. נקודת האור מאמש הוא אלטון אקולטסה, שאמנם לא כבש אבל ממשיך להיות האופציה המסוכנת של באר שבע בחלק הקדמי.

אלטון אקולטסה מול סאן מנחם. נקודת האור של יוסי אבוקסיס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי