"בכר הגיע כדי לקחת אליפות". טוואטחה יקבל הצעה משודרגת

שחקני מכבי חיפה בטירוף | מאור אלקסלסי

שמחה גדולה במכבי חיפה אחרי ה-1:3 על ב"ש ופתיחת הפער ממכבי ת"א. יואצו המגעים עם המגן וגם עם החלוץ דוניו לאור הסגר שהוכרז על ישראל. רודריגס יקבל דקות בליגה האירופית ומה עשה אור שחר על כר הדשא בסיום

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כבר שנים ארוכות חולמים במכבי חיפה, אנשי המועדון והאוהדים כאחד, שמכבי תל אביב תהיה זו שתרדוף אחריהם. כעת, אחרי שני מחזורים בלבד, פתחה הקבוצה של ברק בכר פער של חמש נקודות על פני האלופה. הירוקים נראו טוב וגברו אתמול (ראשון) 1:3 על הפועל באר שבע בסמי עופר, ובמועדון קמו לבוקר נפלא. "בכר הגיע כדי שנעלה מקום אחד למעלה מהעונה שעברה ואנחנו מקווים שנהיה שם", אמרו במועדון לאחר שריקת הסיום, והוסיפו: "יש לנו עוד הרבה מה לשפר אך טוב לעשות זאת אחרי ניצחונות. מדובר בהצהרת כוונות לכל הליגה".

בווידאו: מכבי חיפה מנצחת 1:3 את הפועל ב"ש

במועדון החמיאו לבכר וכן לקשר מוחמד אבו פאני והחלוץ ניקיטה רוקאביצה שבתום שני מחזורים הבקיע כבר ארבע פעמים. על חשיבות המשחק אתמול עבור אנשי מכבי חיפה תעיד העובדה שבנו של הנשיא יעקב שחר, אור שחר, ירד בסיום המשחק לכר הדשא והחמיא לכל שחקן בנפרד כולל המחליפים.

למרות הניצחון, במכבי חיפה מבינים כי צריך לחזק את הסגל כדי להתחרות על האליפות ולעבור שלב נוסף באירופה. בקבוצה מעוניינים להתחזק בעוד מגן ושחקן התקפה. לאחר ההודעה של ממשלת ישראל על הסגר בסוף השבוע הקרוב לשלוש שבועות, חוששים במועדון כי הדבר יקשה על הבאת שחקנים מחוץ לישראל ולכן ינסו לסכם את המעבר של השחקנים החדשים עד סוף השבוע.

טאלב טוואטחה | אודי ציטיאט

הירוקים יגישו הצעה משופרת למגן נבחרת ישראל ולודוגורץ, טאלב טוואטחה. הבולגרים הציעו לחיפה שהמגן יגיע כמושאל לעונה אחת ללא עלות אך בכרמל רוצים שיגיע בחינם ולא כמושאל. מעבר לכך מצפים מטוואטחה להתגמש בשכרו ולהגיע בשכר נמוך יותר ממה שהרוויח מעבר לים.

כפי שפרסמנו, המועמד העיקרי לחלק ההתקפי הוא החלוץ הגנאי גודסוואי דוניו. כרגע קבוצתו הבולגרית דורשת דמי העברה אך השיחות בין הצדדים יימשכו.

ומה לגבי שחקני הרכש שכבר הצטרפו? חוסה רודריגס כבר שותף אתמול במחצית השנייה ואף יזכה לקבל דקות משחק ביום חמישי בליגה האירופית ואילו בוגדאן פלאניץ' עדיין לא בכושר משחק ורק לאחר האימון המסכם יחליט בכר אם להכלילו לסגל ביום חמישי.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1009218


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי