סופית: המשחק בין בית"ר ירושלים להפועל חדרה נדחה

שחקני הפועל חדרה | אודי ציטיאט

לאור מקרי הקורונה הרבים בשורות האורחת (המאמן שרון מימר והצוות הרפואי), משרד הבריאות קבע כי ההתמודדות שהייתה אמורה להתקיים הערב, תיערך במועד אחר שטרם נקבע

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה הייתה מתוחה מאוד לקראת המשחק שהיה אמור להיערך הערב נגד בית"ר ירושלים, בזמן שהמאמן שרון מימר והצוות הרפואי אובחנו כחולי קורונה וחלק מהתוצאות של בדיקות השחקנים טרם הגיעו. אולם, משרד ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) על דחיית המשחק בשל הנחיית משרד הבריאות. מועד חלופי למשחק יימסר בהמשך.

עד עתה כל תוצאות הבדיקות של השחקנים היו שליליות אך כאמור לא כל הבדיקות הגיעו. לפני ההחלטה, השחקנים לא אהבו את העובדה שהם תלויים באוויר: "לא יכול להיות שנגיע למשחק ללא אימונים וללא צוות מקצועי. אם המשחק יתקיים אז כנראה התוצאה כבר מוכרעת מראש", אמר הבוקר אחד השחקנים. כזכור האימון ביום שבת בוטל.

מאידך, בהנהלת הקבוצה היו מתונים יותר. ההגעה המתוכננת לבית המלון לפני המשחק בוטלה אך במועדון חיכו בשקט ובסבלנות להודעה הרשמית."אנחנו מבינים את הרצון של המנהלת לשמור על נורמליזציה והמשך המשחקים ואנחנו בקשר רציף איתם ונפעל על פי הנהלים", אמרו במועדון. מאמן קבוצת הנוער, רון קלר, ששימש כעוזרו של מימר בשנתיים האחרונות, היה מוכן בכל מקרה אם היה נדרש לעמוד על הקווים ולנהל את המשחק.

רון קלר
רון קלר. יעמוד על הקווים במידת הצורך | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי