וולבלום הושאל למיובני הרומנית, זריהן צפוי לחזור נגד כפ"ס

ניב זריהן | דני מרון

לאחר שקיבל הודעה על כך שהוא לא בתכניות של הכתומים, הקשר בן ה-23 עבר לליגת המשנה במדינה עד תום העונה הנוכחית. אקס הפועל ב"ש התאושש מהפציעה שספג בגביע הטוטו. חלאיילה עשוי לערוך בכורה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

נהירת השחקנים הישראלים לליגות מעבר לים נמשכת. איתן וולבלום, קשרה של בני יהודה, הושאל היום (שני) עד לסיום העונה למיובני מהליגה השנייה ברומניה. השחקן בן ה-23 חתם בקבוצה באמצעות סוכניו גלעד קצב ואדם קידן.

כבר לפני מספר שבועות וולבלום קיבל הודעה שהוא לא נמצא בתכניות של המועדון ויחפש לעצמו קבוצה. מספר קבוצות מהליגה הלאומית הביעו בו עניין, ביניהן הפועל נוף הגליל (בה שיחק בעבר כמושאל ממכבי חיפה). השחקן הגיע לבני יהודה בתחילת העונה שעברה ממכבי חיפה יחד עם עמית זנטי, זאת במסגרת עסקת יובל אשכנזי ודולב חזיזה, שעברו לירוק.

בבני יהודה ממשיכים כרגיל את ההכנות לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא ביום שני בהנחה שהוא יתקיים כמתוכנן. הבשורות הטובות מבחינתנו של אלישע לוי היא חזרתו הצפויה של ניב זריהן, אשר החמיץ את שני המחזורים הראשונים של העונה בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי שספג במשחקי הדירוג של גביע הטוטו מול אותה הפועל כפ"ס. גם אמיר חלאיילה שלא היה בסגל ב-2:2 מול מכבי תל אביב ביום שבת אמור להיות כשיר ויקווה לערוך בכורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי