שחקן עבר תוקף: "כמה אתה יכול לחרבן לנו על הראש? ביבי הביתה"

ביבי נתניהו | YOAV DUDKEVITCH / Contributor

אורי אוזן, פרשן ספורט1 ומאמן הנוער של הפועל ת"א, ביקר את ראש הממשלה: "למה אתה צריך לקחת את אשתך והילדים, רגע אחרי שהודעת לי שאמא שלי תישאר לבדה בחג? הכל בגלל הניהול הכושל שלך". דודו אוואט ענה

(גודל טקסט)

הביקורות על ראש הממשלה בנימין נתניהו אינן פוסקות והבוקר (שני) הגיע תורו של אורי אוזן, מאמן קבוצת הנוער של הפועל תל אביב ופרשן ספורט1, שהביע את דעתו בנוגע "להתנהלות הכושלת", לדבריו, של האיש החזק במדינה.

אוזן, שנוהג להעביר ביקורת על התנהלות ראש הממשלה על בסיס קבוע, כתב: "אני מברך את ראש הממשלה שהביא לנו הסכם שלום מבורך. אבל ביבי, למה אתה צריך לקחת את אשתך והילדים לטקס חתימה במעמד שר חוץ, רגע אחרי שהכרזת שאנחנו ניכנס לסגר במהלך החגים, רגע אחרי שהודעת לי שאמא שלי תחגוג לבדה את החג והכל בגלל ניהול כושל שלך. למה? כמה אתה יכול לחרבן לנו על הראש? ביבי הביתה".

מי שלא הצליח להישאר אדיש לדבריו של אוזן הוא דודו אוואט שמתבטא גם הוא לא אחת בטוויטר בנוגע לנושאים רגישים. "אורי אחי למה צרות עין? אשתך והילדים שלך הם לא חלק ממך? הם לא חלק חשוב במי שאתה? לא תמכו בך בקריירה שלך כשחקן? הם לא ליוו אותך ברגעים שמחים? משחקים חשובים? או ברגעים פחות נעימים? זה קטנוני בעיניי", הגיב שוער העבר.

אוזן ענה: "ההורים שלי לא יהיו איתי בחג בגלל ניהול כושל של המשבר (המדינה הראשונה שנכנסת לסגר שני).כשאתה נבחר ציבור, יש דבר כזה שנקרא מראית עין – במקרה הזה זה להכניס לאנשים אצבע לעין. רגע אחרי שאתה אומר לציבור שהם לא יהיו עם יקיריהם כל החגים אתה טס עם כל המשפחה לנסיעה מדינית – ככה לא מתנהג מנהיג".

אוואט השיב: "מי אמר לך לא ללכת להיות עם ההורים שלך? זו החלטה שלך בלבד. קח אחריות תחגוג איתם ותהיה איתם בכל תקופת החגים. בלי קשר אחי שנה טובה לך ולמשפחתך". אוזן תהה: "איך אחגוג איתם? אמא שלי גרה בנתניה. היא תהיה לבד בחגים לצערי. כבר עברנו את זה בליל הסדר. חג שמח דודו היקר ושנת בריאות טובה לך ולמשפחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי