לאחר התייעצות: ארד בר הופנה לצילום נוסף

במכבי פ"ת עדיין מנסים לאבחן את מצבו של הקשר, שצפוי לחזור בתחזית האופטימית תוך שבועיים. פחות מחודשיים לאחר שחתם: חוזהו של הינדי הוארך. נמשכים החיפושים אחר חלוץ זר

(גודל טקסט)

לאחר שפתחו את העונה עם שני ניצחונות משני המשחקים הראשונים, במכבי פתח תקווה נמצאים במצב רוח מצוין, כשבוע הבא מצפה לקבוצה משחק מול מ.ס אשדוד. בקבוצה עדיין מנסים לצרף חלוץ זר, אך מודעים לעובדה שהסגר אשר צפוי להיכנס לתוקף בישראל בסוף השבוע הקרוב יקשה על הנחתו. למרות זאת, פתיחת העונה הטובה יצרה תיאבון אצל היו"ר אבי לוזון שמאמין שניתן להמשיך את המומנטום ולעשות עונה טובה.

אחד השחקנים שאחראיים לפתיחת העונה הטובה הוא מגן השמאלי מוחמד הינדי, אשר חתם שלשום על הארכת חוזהו בקבוצה, פחות מחודשיים לאחר שהצטרף אליה. הינדי, שהרשים מאוד את הצוות המקצועי, תפס מקום של קבע בהרכב ואף בישל את השער השני בניצחון על הפועל כפר סבא. פתח תקווה ניצלה את האופציה בחוזה שנחתם עם סוכנו בועז גורן והאריכה את ההתקשרות בין הצדדים בשנה נוספת, כך שהינדי ישחק במדי המועדון בשנתיים הקרובות.

מנגד, לאחר שעבר שני צילומים, שעדיין לא אבחנו את מצבו, הקשר ארד בר, נפגש שלשום עם רופא מומחה בבית החולים אסף הרופא, אשר קבע כי על הקשר לעבור צילום נוסף בשריר האחורי כדי לנסות ולאבחן שוב את מצבו. מצבו של בר מעלה דאגה בקרב הצוות המקצועי, שם מקווים כי הכאבים שמהם סובל יחלפו אט אט, כך שבתסריט האופטימי הוא יוכל תוך שבועיים לחזור למגרשים.

טום שלח, מוחמד הינדי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי