בהפועל ת"א תוהים: "מה איינבינדר, אזולאי ו-וארן עשו שהם כל כך יקרים?"

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

השלושה הוזכרו כמועמדים, אך ראשי המועדון האדום הבהירו שזה לא יהיה פשוט מבחינה כלכלית. מחלוקת בין הבעלים לבין הצוות המקצועי, שטוען כי בחירת חלק מהזרים לא נעשתה בתיאום עמו

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לא שקט בהפועל תל אביב. אחרי שני הפסדי ליגה רצופים ויכולת עגומה, במועדון מבינים כי הם נמצאים בעיצומו של משבר מקצועי שעלול להחריף. בעוד ראשי הקבוצה סבורים שסגל השחקנים טוב ושצריך להשתמש לאורך זמן ביותר שחקנים צעירים, נראה כי הצוות המקצועי חושב אחרת וטוען שבחירת חלק מהשחקנים הזרים לא נעשה בתיאום עמו. עם זאת, שחקנים כמו ארמנדו קופר, סיאנדה קולו ואפילו ניב סרדל – שהגיעו בהסכמת כולם – אינם עומדים בציפיות בשלב זה.

צפו בהפסד של הפועל לאשדוד

ומה בנוגע לחיזוק? דן איינבינדר, שלומי אזולאי ואנתוני וארן מוזכרים כמועמדים להצטרף לסגל של המאמן ניר קלינגר, אך ראשי המועדון האדום מבהירים שזה לא יהיה פשוט מבחינה כלכלית וזאת למרות שהשלושה כלל לא הוכיחו את עצמם מבחינה מקצועית בתקופה האחרונה. "מה הם עשו שהעלות שלהם כל כך גבוהה?", תהו בסביבת הפועל תל אביב והסבירו כי הקבוצה לא תתפתה לשלם סכומים מופרכים עבור שחקנים שאולי לא שווים אותם.

מי שלא שותף בהפסד הכואב למועדון ספורט אשדוד הוא רז שלמה, אשר נמצא בכושר לא טוב ומוגדר בתוך המועדון כ"חידה גדולה". בהפועל תל אביב טוענים כי הירידה החדה בכושרו החלה לאחר שחתם על הארכת חוזהו. מי שאמור לייצב את חוליית הגנה ולערוך בכורה מחודשת בהרכב כבר במשחק הקרוב נגד הפועל חיפה הוא אדי גוטליב, כאשר בקבוצה מאמינים ביכולתו ומסבירים כי הוא זקוק לזמן אחרי תקופה לא פשוטה ברוסיה שכללה פציעה קשה ומעט מאוד דקות משחק.

רז שלמה | אודי ציטיאט

באשר להפגנות, אשר מתקיימות לאחרונה בתדירות גבוה, אוהדי הפועל תל אביב צפויים להמשיך הערב במחאה נגד ראשי המועדון ובעיקר נגד שרון ניסנוב. למתחם חודרוב צפויים להגיע עשרות כלי רכב ומשם הם ייצאו אל עבר ביתו של הבעלים בסביון, שם ככל הנראה ימתינו להם כוחות משטרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי