כבר שמונה חולים בהפועל חדרה: בוחבוט וגלזר נדבקו בקורונה

תמיר גלזר | אודי ציטיאט

לאחר שהמאמן שרון מימר ועוד חמישה אנשי צוות והנהלה נמצאו חיוביים, כעת נודע כי גם בקרב השחקנים ישנם מקרים מאומתים. עם זאת המנהלת הודיעה כי המפגש נגד ב"ש בראשון יתקיים כסדרו

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

חוסר ודאות מוחלט בהפועל חדרה. הבוקר (שלישי) הודיע המועדון כי מעבר לארבעת אנשי הצוות המקצועי ועוד שני אנשי מנהלה, גם שני שחקנים נמצאו חיוביים לנגיף קורונה.

בהודעה הרשמית שיצאה מהמועדון נכתב: "בנוסף לארבעת המאמנים ושני אנשי צוות שהתגלו חיוביים לקורונה, גם שני שחקנים של הפועל חדרה התגלו כחיוביים. כך נודע לאחר השלמת קבלת התשובות של כל שחקני הקבוצה. ללא קשר לתוצאות, שני השחקנים ממילא נמצאים בבידוד החל מיום שישי שעבר, בדיוק כמו כל אנשי הקבוצה. בחדרה ממתינים להוראות משרד הבריאות ומנהלת הליגות בנוגע לשאלה מתי הקבוצה יכולה לשוב לפעילות. בשלב זה הפעילות מושבתת עד להודעה חדשה של הגורמים המוסמכים".

מדובר ברז בוחבוט ובתמיר גלזר, אולם היו עוד שחקנים שהתלוננו בימים האחרונים על תסמינים ובדיקתם יצאה שלילית. גם מאמן השוערים היה בימים האחרונים עם חום גבוה, אך נמצא שלילי.

עם זאת, בשעות הצהריים משרד הבריאות ומנהלת הליגות אישרו להפועל חדרה לחזור לאימונים. כמובן מדובר רק בשחקנים שיצאו שליליים בבדיקת הקורונה, וללא כל הצוות המקצועי שנמצא חיובי לקורונה. בנוסף לכך בישרה המנהלת לחדרה כי המשחק ביום ראשון  בבדיקת הקורונה, וללא כל הצוות המקצועי שנמצא חיובי לקורונה.

שרון מימר | אודי ציטיאט

לאחר אישור המנהלת, הפועל חדרה חזרה לאימונים אחרי שלושה ימים. את האימון העביר צוות קבוצת הנוער: מאמן ראשי רון קלר, עוזר מאמן ירון שיש ומאמן כושר חוסין אגברייה. זה גם יהיה הצוות שידריך את הקבוצה עד חזרת צוות האימון של הקבוצה הבוגרת, שכאמור נמצא בבידוד עקב הקורונה.

גם השחקנים תמיר גלזר ורז בוחבוט, שנמצאו חיוביים, ואסי גומה שמתלונן על תסמינים, לא הגיעו למתחם האימונים כמובן. לפני האימון קיבלו כל השחקנים הנחיות ברורות בנוגע להתנהלותם בעקבות התפרצות הקורונה בקבוצה וההוראות ממשרד הבריאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי