מלי ובריירו המריאו עם ב"ש לאלבניה. ספורי וסבג נשארו בארץ

קייס גאנם , רמזי ספורי
קייס גאנם , רמזי ספורי | מאור אלקסלסי

צמד הארגנטינאים בסגל, אבוקסיס יקבל החלטה אם לכלול אחד מהם ב-18. צמד הקשרים שביקשו לעזוב ולא חתמו על הקיצוץ, לא המריאו עם הקבוצה למשחק מול לאצ'י. גם גאנם בחוץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע המריאה היום (שלישי) בצהריים לאלבניה, לקראת המשחק מול לאצ'י (חמישי החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט1) כל השחקנים נמצאו שליליים בבדיקות הקורונה שביצעו לפי פרוטוקול אופ"א, מה שאומר שלמועדון אין מניעה להמריא עם כל הסגל.

למרות זאת, מי שלא יצאו הם רמזי ספורי, קייס גאנם ונאור סבג. בהפועל באר שבע ציינו כי גאנם פצוע בברך, אך הוא גם כך לא מתוכנן להיות חלק מהתוכניות המקצועיות עד שיחתום על חוזה חדש. כידוע, גם ספורי טרם חתם על מתווה הקיצוץ ואילו סבג נשאר בארץ בעקבות בקשתו לעזוב.

רגע לפני הטיסה, בבאר שבע פרסמו לשחקנים את הסגל שייצא לאלבניה. באר שבע רשמה, כך מתברר, גם את מרסלו מלי ומריאנו בריירו למשחק, כך שעל פניו הם יוכלו לקחת חלק. בצוות המקצועי מתלבטים אם להכלילם בסגל, אך מדובר בשינוי לעומת התכנון המקורי – לאפשר להם לנסוע עם הקבוצה למטרת התאקלמות בלבד, ללא רישום לסגל. השניים החלו להתאמן בתחילת השבוע לאור בדיקת קורונה שעברו, כך שהם כבר מתחילים להיכנס לכושר מלא. לעומתם, ג'ונתן אגודלו נמצא בכושר פחות טוב וספק גדול אם יפתח.

נאור סבג
נאור סבג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי