משה חוגג ימריא לאבו דאבי לנהל מו"מ עם קבוצת רוכשים

משה חוגג משה חוגג | דני מרון
משה חוגג משה חוגג | מאור אלקסלסי
משה חוגג משה חוגג | יונתן זינדל
משה חוגג משה חוגג | דני מרון
נציגי לה פמיליה בבלגיה נציגי לה פמיליה בבלגיה | צילום: אודי ציטיאט
אוהדי בית אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

לאחר הדיווח שישנם מגעים בין יזמים מאיחוד האמירויות לבעלי בית"ר ירושלים, אישרו בבירה שקיימת אפשרות של "השקעה גדולה במועדון". הבעלים עשוי להמריא עוד לפני ראש השנה בעקבות הסגר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים אישרה הבוקר (שלישי) רשמית שישנה אפשרות של "השקעה גדולה במועדון על ידי משקיעים מאבו דאבי". בשל כך, משה חוגג ימריא בקרוב לאיחוד האמירויות.

"אנו שמחים לאשר שמתקיים משא ומתן בין בית"ר ירושלים לקבוצת יזמים מאבו דאבי בנוגע להשקעה במועדון", הצהיר המועדון הבוקר, ימים ספורים לאחר שדווח על האפשרות באיחוד האמירויות.

"מדובר בהזדמנות להפוך את בית"ר ירושלים למועדון דומיננטי בעל עוצמה בארץ ובעולם אשר יהווה בנוסף לכדורגל סמל מוחשי לרוחות השלום החדשות המנשבות במזרח התיכון, אשר משתלבות עם האימרה 'ואהבת לרעך כמוך' המלווה את המועדון בשנתיים האחרונות. בתקופה הקרובה אמור משה חוגג הבעלים של המועדון להמריא לאבו דאבי על מנת לקדם את המו"מ".

בבירה טוענים כי איש הקשר שתיווך בין קבוצת המשקיעים לבין חוגג, סיפור עליו דווח לראשונה בחדשות 24 בערבית, הוא סולימאן אל פאחים. אתמול שוחח חוגג עם נציג המשקיעים על מנת לקבוע תאריך בו הוא ינחת באבו דאבי לצורך מגעים עימם. מכיוון שיש סגר בישראל, חוגג שוקל להמריא עוד לפני ראש השנה לאבו דובאי כדי לפגוש אותם. "אל פאחים היה האיש שתיווך משקיעים למנצ'סטר סיטי ופורטסמות'", אמרו גורם המעורב בעסקה אתמול.

בין היתר, מדובר לא רק על השקעה של בעלי עסקים מאבו דאבי, אלא גם על אפשרות למשחק ראווה שיתקיים בישראל. בשלב זה חוגג לא מתכוון לעזוב את בית"ר או למכור את הבעלות, אלא ממתין לשמוע מקבוצת המשקיעים כמה הם מתכוונים להשקיע בבית"ר ובאיזה אופן.

"חוגג שוחח אתמול עם אותם אנשי עסקים והבין כי הם רציניים. בימים הקרובים הוא ימריא לאבו דאבי כדי לקדם את זה. בית"ר רק תרוויח מהמהלך", אמר מקורב לבעלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי