לה פמיליה נגד הרוכשים מאבו דאבי: "כסף יעוור עיני חכמים"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | אריאל שלום

אחרי ההודעה הרשמית של בית"ר ירושלים לפיה משה חוגג יטוס בכדי לנהל מו"מ עם יזמים מאיחוד האמירויות, ארגון האוהדים שבר שתיקה: "עקרונות לפני הכל, ירושלים היא עיר הקודש ליהודים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בימים האחרונים זה היה בגדר שמועה, אך היום (שלישי) בית"ר ירושלים הודיעה רשמית כי משה חוגג יטוס לאיחוד האמירויות בכדי לנה"ל מו"מ עם יזמים שעשויים להשקיע או לתמוך בקבוצה. "אנו שמחים לאשר שמתקיים משא ומתן בין בית"ר ירושלים לקבוצת יזמים מאבו דאבי בנוגע להשקעה במועדון", הצהיר המועדון הבוקר, ימים ספורים לאחר שדווח על האפשרות באיחוד האמירויות.

ארגון האוהדים של בית"ר, לה-פמיליה, הוציא הודעה בנושא והתנגד בתוקף לעניין: "לא רצינו להתייחס לשמועות כדי שלא לגרום לכאוס גדול כל עוד הכל היה בגדר שמועה. עם זאת, בזמן שהמועדון אמר את דברו והוציא הודעה רשמית בנושא, הפך הדבר למעשי ולכן הגיע הזמן לעשות לכם סדר".

"'כסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים'. אצלנו כסף לא משחק תפקיד – עקרונות לפני הכל! כולנו רוצים קבוצה אטרקטיבית שתרוץ חזק בצמרת, אבל המטרה אינה מקדשת את כל האמצעים! אוהד בית"ר אמיתי לא ימכור את עצמו ואת הקבוצה שלו בשביל שום תואר. אנחנו רק מזכירים, ירושלים היא עיר הקודש ליהודים, ובית"ר זאת הקבוצה היחידה בעולם שיש לה על החולצה את הסמל של הקדושה של העם שלה!", נכתב בהודעת לה-פמיליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי