קשיים בהגעת אוקמפוס: "נקווה שייפתר בימים הקרובים"

סנטיאגו אוקמפוס | מסך

בשל בעיות ביורוקרטיות, במועדון טרם הצליחו להוציא ויזה למגן. אדרי עבר בדיקת קורונה והצטווה לא להגיע לבית וגן, למרות שחש בטוב. קונסטנטין הקיא ולא התאמן, אבל גם אזולאי, בן חיים ועידן ורד נעדרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

חלוץ בית"ר ירושלים שלום אדרי לא הגיע לאימוני הקבוצה ביומיים האחרונים. הסיבה: השחקן ערך בדיקת קורונה לאור הידבקות של אחד מבני משפחתו ובמועדון לא רצו לקחת סיכונים מיותרים. השחקן עצמו חש בטוב, אך בינתיים הצטווה לנוח ולשמור מרחק מהקבוצה.

אבל כאן לא נגמרות הצרות של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה: עידן ורד חש כאבים ונשלח לצילום אולטרסאונד, במועדון ממתינים לתוצאות כדי להבין ממה בדיוק הוא סובל. שי קונסטנטין לא חש בטוב והקיא ולכן לא נטל חלק באימון. שלומי אזולאי התאמן בצד בטענה לפציעה. טל בן חיים לא הגיע לאימון מסיבות אישיות. "זהו רצף מקרים של חוסר מזל ופציעות", אמרו בבית"ר. בשל המצב, דראפיץ' וברדה זימנו ארבעה שחקני נוער לאימון.

במועדון עדיין לא הצליחו להוציא ויזה למגן סנטיאגו אוקמפוס, בשל בעיות ביורוקרטיות. התקווה היא כי הסיבוכים, שנובעים בין היתר מהתפשטות נגיף הקורונה, ייפתרו בימים הקרובים. "יש קושי להביא אותו, אבל אנחנו מאמינים שנפתור את זה", אמרו בקבוצה.

בבית"ר מקווים שהפציעה לא חמורה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי