מכבי תל אביב עשויה לפנות רשמית לערן זהבי לאחר המשחק נגד ברסט

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי צטיאט, סלובניה

ניצחון על אלופת בלארוס הערב (החל מ-19:55, ישיר בספורט1) יבטיח לצהובים הכנסה של כארבעה מיליון יורו והשתתפות בשלב בתים אירופי, בקריית שלום אופטימיים שהחלוץ יעדיף לשוב על פני הישארות בחו"ל בתקופת קורונה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רגע האמת של מכבי תל אביב הגיע. אחרי שנתיים של כישלונות בזירה האירופית, דווקא עם ולדימיר איביץ' שבליגת העל שלט ללא עוררין והפסיד רק במשחקים לפרוטוקול, לקבוצה יש הזדמנות הערב (החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט1) להבטיח לעצמה חזרה לשלב בתים באירופה – ולשם כך יהיה עליה לנצח באצטדיון בלומפילד את אלופת בלארוס, דינמו ברסט.

מעבר להכנסה בת כארבעה מיליון יורו אם תנצח מכבי תל אביב , שלכל הפחות תבטיח השתתפות בשלב הבתים בליגה האירופית, ללא כל קשר לתוצאה בצמד מפגשי פלייאוף ליגת האלופות נגד זלצבורג האוסטרית אם תנצח את ברסט כאמור, בקבוצה מקווים שזו תהיה דחיפה מורלית ותסייע ליצירת מומנטום בעקבות הפתיחה העגומה בליגת העל בה צברה האלופה רק נקודה אחת משש אפשריות.

באימון אתמול בקריית שלום, המאמן גיאורגיוס דוניס תרגל מערך של שני בלמים, בניגוד למשחק החוץ נגד סודובה בסיבוב הקודם. מעבר לכך, גם צפויים שינויים לעומת ה-2:2 בשבת נגד בני יהודה כך שדן ביטון ואייל גולסה יפתחו בקישור – עבור האחרון תהיה זו הופעת בכורה העונה בהרכב.

שי מזור, אייל גולסה | אריאל שלום

במקביל, עלייה לפלייאוף ליגת האלופות, לפחות מבחינת אוהדי מכבי תל אביב, תגביר את הסיכויים ואת האמונה שערן זהבי ישוב למועדון על פני מעבר לליגה ההולנדית, שם הוא מחזיק בהצעה מפ.סוו איינדהובן. אחרי המשחק הערב ובהתאם לתוצאה, יוחלט אם תיעשה פנייה רשמית לערן זהבי שכבר הבהיר כי הכסף הגדול מעניין אותו פחות ושבעונת קורונה לנדוד שוב עם המשפחה באירופה הוא שיקול משמעותי.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט (אופיר דוידזאדה) , דן גלזר, דור פרץ, אייל גולסה, דן ביטון, יונתן כהן, ניק בלקמן (איתי שכטר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי