כלפון פנה לקבוצות: "יופעלו סנקציות קשות כנגד מפר הנחיה בסגר"

ארז כלפון
ארז כלפון | אבשלום ששוני

יו"ר מנהלת הליגות חידד את הנהלים לפיהם יש לנהוג בשבועות הבאים: "במהלך כל התקופה, יש לשהות בבידוד ביתי מלא למעט יציאה לפעילויות הקבוצה בלבד"

(גודל טקסט)

יומיים לאחר שהתקבלה הבשורה הכה חשובה ומשמחת על כך שהכדורגל המקצועני יימשך גם בתקופת הסגר שיחול בישראל בשבועות הבאים, הבוקר (רביעי), לקראת תחילת המחזור השלישי ביום ראשון, יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, פנה לקבוצות במכתב כדי להבהיר כיצד יש על השחקנים, המאמנים, אנשי הצוות והמועדונים להתנהל בתקופה הקרובה – למעשה, בדומה להנחיות הבידוד במהלך משחקי הפלייאוף בעונה שעברה.

"יובהר ויודגש כי במהלך כל תקופת הסגר (החל מיום שישי בשעה 14:00), חלה חובה על כל אנשי הקבוצה, מנהלים, צוות מקצועי, מנהלתי ושחקנים לשהות בבידוד ביתי מלא בהתאם להנחיות משרד הבריאות לכלל תושבי ישראל וזאת למעט יציאה לפעילויות הקבוצה בלבד – קרי אימונים ומשחקים. אישור הפעילות אינו מהווה עילה ליציאה מהבית לכל פעילות אחרת שאינה קשורה לפעילות הקבוצה", כתב כלפון.

עוד הבהיר כלפון: "בנוסף, אבקש להדגיש את חשיבות שמירת כללי משרד הבריאות בדגש על שמירת מרחק ועטיית מסיכות בכל זמן (לרבות בנסיעה למשחקים ובחדרי ההלבשה וכמובן בעת ישיבה ביציעים). כידוע לכם, בהתאם להחלטת דירקטוריון המנהלת, יוענק תמריץ בגין יישום נהלי הקורונה.

"לאחרונה הובאו לידיעתי מספר מקרים בהם מועדונים לא הקפידו על הכללים במהלך המשחקים. כל הפרה של הנחיות אלו יובילו לנקיטת סנקציות קשות כנגד מפר ההנחיה (שחקן/מאמן/בעל תפקיד/מנהל/בעל קבוצה) ולשלילת כספי התמריץ בכדי למנוע מצב בו מיעוט קטן של אנשים מסכן את בריאות המשתתפים במשחק כמו גם את המשך קיומו של הכדורגל המקצועני בישראל".

ארז כלפון
ארז כלפון | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי