אוהדי אומוניה ניקוסיה יגייסו כסף עבור אוהדי הפועל ת"א שנתבעו

זירת האירוע בדרום תל אביב
זירת האירוע בדרום תל אביב | תיעוד מבצעי מד"א

ארגון האולטראס של הקבוצה הקפריסאית הוציא חולצות מיוחדות כדי לאסוף תרומות למען חברי "אולטראס הפועל" שנתבעו זכר לאירוע האלימות הקשה בספטמבר, בגינו נדרשו לשלם כמיליון שקל

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

סיפור מפתיע ודי חריג הבוקר (רביעי) בקפריסין. "שער 9", ארגון האולטראס של אומוניה ניקוסיה, הודיע כי הוא מגייס כסף למען ארגון "אולטראס הפועל" של אוהדי הפועל תל אביב. בניגוד למה שניתן היה לחשוב תחילה, הסכום שיגויס אינו מיועד לשיקום המועדון בצל ההפגנות נגד האחים ניסנוב, אלא כדי לסייע לשני חברי "אולטראס הפועל" שנתבעו אישית.

מתברר כי מדובר באירוע מספטמבר 2019, אז על פי החשד תקפו אוהדי הפועל תל אביב אוהד של בית"ר ירושלים, שבין השאר נדקר וראשו הוטח בחלון ראווה. שני אוהדים נתבעו אישית כתוצאה מאותו אירוע ונדרשים לשלם כמיליון שקלים. על כן, בקפריסין החליטו לעשות מעשה ולגייס ככל שניתן למענם.

כיצד יגויס הסכום? בנוסף לתרומות, ב"שער 9" הדפיסו חולצות מיוחדות עם הכיתוב "Solidarity with Ultras Hapoel", כשכל חולצה תימכר ב-15 יורו וכל ההכנסות ייתרמו ל"אולטראס הפועל", כך לפי הודעה שפורסמה בקפריסין. החולצות יימכרו באתר האינטרנט של "שער 9" וכן במשחק הקבוצה בסוף השבוע.

"זה הצעד הראשון כדי לעזור ולהראות את הסולידריות שלנו עם האחים מישראל", כתבו אוהדי אומוניה שנמצאים מזה שנים ארוכות ביחסי אחווה עם "אולטראס הפועל".

זירת האירוע בדרום תל אביב
זירת האירוע בדרום תל אביב | תיעוד מבצעי מד"א

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי