הלחץ של קלינגר עזר: הפועל ת"א פנתה לשלומי אזולאי וגיא מלמד

לאחר פתיחת העונה החלשה, בצוות המקצועי דרשו לצרף חלוץ. הנהלת המועדון נענתה ושחקני בית"ר ירושלים ומכבי נתניה קיבלו הצעות כספיות. "אופטימיים שאזולאי יצטרף על אף הפערים הכספיים", אמרו בחודרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עוברת תקופה קשה מאז פתיחת העונה. לאחר שני הפסדים רצופים במחזורי הפתיחה, לראשונה מאז 1960, הצוות המקצועי מודאג מאיכות סגל השחקנים . המאמן ניר קלינגר והמנהל המקצועי משה סיני לוחצים על ההנהלה לחזק את הקבוצה בחלוץ ישראלי, ונראה שהם קיבלו את מבוקשם.

לספורט1 נודע כי ההנהלה החליטה להיענות לבקשת הצוות המקצועי ולהביא חלוץ בכיר לצד עומרי אלטמן. גורם במועדון הבהיר כי המועמדים הם שלומי אזולאי, חלוץ בית"ר ירושלים, שאינו בתוכניות של סלובודאן דראפיץ' וכן גיא מלמד שנמצא במחלוקת כספית עם קבוצתו הנוכחית מכבי נתניה ומסרב לקצץ בשכרו.

לשניהם הוגשה הצעה כשהעדיפות היא לצרף את אזולאי. "ישנם פערים עם אזולאי ומלמד אך קיימת אופטימיות שאחד מהם יגיע בקרוב לחודרוב", אמרו במועדון. כמו כן, בקבוצה ממתינים לשחרור הבינלאומי של הבלם אדי גוטליב כדי להשלים את רישומו בבקרה התקציבית כדי שייכלל בסגל למשחק הליגה הבא נגד הפועל חיפה בסמי עופר בעוד עשרה ימים. הבלם כבר התאמן בקבוצה.

גיא מלמד
גיא מלמד. מועמד להפועל תל אביב | אריאל שלום

כזכור, ראשי המועדון נמצאים תחת מתקפה של האוהדים הזועמים שמפגינים ליד בתיהם לעתים תכופות כפי שקרה גם אתמול, והקהל דורש מהם להעביר את המועדון לידיים אחרות. האוהדים הבטיחו להמשיך להפגין במתחם האימונים על בסיס קבוע בהתאם להתפתחות בנושא הסגר לאור נגיף הקורונה, כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי