אוהדים הגיעו לחודורוב, קיללו את איציק ניסנוב והתגודדו סביב רכבו

שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים עם האוהדים | דני מרון

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נמשכה באירוע הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, אותו המועדון ניסה לערוך בחשאי. כוחות משטרה שהוזעקו למקום עזרו לבעלים לצאת ממתחם האימונים. סיני לשחקנים: "מאמין בקבוצה הזו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד האחים ניסנוב לא נרגעת. הערב (רביעי) הגיעו האוהדים לחודורוב, שם ערכה הקבוצה הרמת כוסית לכבוד ראש השנה, וקראו לבעלים למכור את המועדון ולעזוב.

סביב רכבו של איציק ניסנוב התגודדו מעל 10 אוהדים שניסו למנוע את יציאתו מהמתחם וקיללו אותו. למקום הוזעקו כוחות משטרה שאפשרו לבעלים לצאת מהמקום.

האוהדים המוחים אמרו כי הקבוצה ניסתה לערוך את האירוע בחשאי, אך בכל זאת היו מי שעדכנו את מארגני המחאה בסיפור. כפי שעשו בימים האחרונים, אוהדי האדומים צפויים להמשיך למחות מול בתיהם של שני הבעלים.

שחקני הפועל תל אביב בהרמת כוסית | הפועל תל אביב

בתוך כך, הבעלים זאב גרינברג אמר במהלך הרמת הכוסית: "דווקא בתקופה כזו של חוסר ודאות, זה הזמן להיות ביחד, מאוחדים ומגובשים. אנחנו הולכים לקראת שנה לא פשוטה, אבל אני מאמין שאם כל אחד מאיתנו יבוא וייתן מעצמו עוד קצת, אין גבול למה שנוכל להשיג ביחד. אני מאחל לכם ולבני משפחותיכם שנה טובה וכמובן, המון בריאות".

נציג הבעלים משה סיני הוסיף: "אני באמת מאמין בקבוצה הזו, העונה רק התחילה וכולנו צריכים לעבוד קשה יותר בשביל להביא נקודות בהמשך. כולנו חייבים לשנות גישה ולהבין ששום דבר לא יבוא לנו בקלות, נצטרך להילחם בשביל לעמוד במטרות שלנו העונה. שתהיה לכולכם שנה טובה".

איציק ניסנוב, משה סיני, סלים טועמה, ניר קלינגר | הפועל תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי